La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Examens 2006

Mich 40 2812 3-7-2006 14:20  

Dernière réponse

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

3-6-2006
21:35

 

Examens 2006

Aangezien het weer de tijd van het jaar is,waarin er velen onder ons geplaagd worden door de halfjaarlijkse terugkeer van examens;
Wie heeft er tips om zowa in form te blijven/raken en om niet volledig onnozel te worden op die dagen dat het goed weer is en gij zelf achter uw boeken moet zitten? (en zeg nu niet stoppen met studeren of klimmen)...

 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 

 

Kim.
est-ce que j'ai droit à une bière ?
32 posts

3-6-2006
21:57

 

- dextro energy
- veel water drinken: zit magnesium in dat de concetratie verhoogd.
- je kan ook magnicaps (of zoiets)kopen
- regelmatig een pauze inlassen van bv. 10 minuten en even van je bureau weggaan.
- als uw lichaam vervelend begint te doen van al dat zitten kan je altijd pompen en set-ups doen.
- en een goede nachtrust.

ik ben al 2 weken met examens bezig en dit heeft mij al geholpen. ik heb nog 1 week te gaan
succes nog!
 
[last edited on 2006.06.03 21:57:01]

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

3-6-2006
23:57

 

ik woon op een kwartierke fietsen van Klimzaal Blok...

dus alst echt ni gaat: fiets op, uurtje klimmen en terugrijden (douchke pakken natuurlijk) en verder studeren...werkt echt!!!

(OK, in tijdsnood niet echt schitterend te noemen, mo kom...)
 
----------------
C'est quand qu'il reneige??

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

4-6-2006
11:45

 

Ik woon ook op een kwartiertje fietsen van Klimzaal Blok en zelfde afstand van 'den indoor' en inderdaad da werkt soms wel, zo even een uurtje er tussenuit. Maar toch inderdaad dat is maar een uurtje, die er dan gemakkelijk twee of drie worden naargelang het plezant is. En dan al die pippo's die naar buiten kunnen...'T is om depressief van te worden. Ah ja en echt alle tips zijn welkom, studiegerelateerd zowel als anti 'hetnietkunnngaanbuitenklimmenendusmaaronnozelworden'-syndroom tips ofzo....
 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 
[last edited on 2006.06.04 11:45:12]

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

4-6-2006
14:10

 

tiens woonde gij in de buurt dan?

Wilrijk...
 
----------------
C'est quand qu'il reneige??

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

4-6-2006
14:14

 

yes indeed, wilrijk city represent.. valaar moest u dat iets zeggen..
 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

4-6-2006
16:07

 

jep,idd...das noemt hier ook zo...

S
 
----------------
C'est quand qu'il reneige??

 

 

Fleur
fidèle client
231 posts
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)

4-6-2006
16:27

 

doe u loopschoenen aan en crosst is vollen bak rond den blok. Ik heb da juist gedaan en ik kan er nu weer vollen bak invliegen.
Combinatie met ne powerball op uwen bureau zou ideaal moete zijn voor ne klimmer
Goe doseren is wel de boodschap want gisteren was ek er wa over gegaan en moest k een dutje doen

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

4-6-2006
17:35

 

Just! Goed idee! Zo'n powerball enig idee waar ze da nog verkopen in antwerpen?
 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 

 

Fleur
fidèle client
231 posts
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)

4-6-2006
19:07

 

Nee ni echt. Ik heb da eens kado gekregen misschien K2?
 
----------------
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)

 

 

Pieterjan
le pendule, je ne fais que ça
167 posts

7-6-2006
14:03

 

iemand zin om dit weekend te gaan rotsklimmen? Het wordt prachtig weer!

oeps, in verkeerde thread gepost
 
[last edited on 2006.06.07 14:03:36]

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

7-6-2006
14:43

 

khoop dat het 35 graden in de schaduw wordt...
 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 

 

Fleur
fidèle client
231 posts
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)

7-6-2006
18:21

 

of dat het ineens keiha rd begint te gieten
 
----------------
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

7-6-2006
20:04

 

of dat er een tijdelijk klimverbod wordt ingesteld door de waalse groenen
 
----------------
C'est quand qu'il reneige??

 

 

papillon
un verre d'eau svp
10 posts

7-6-2006
20:58

 

Hoort die arme studentjes eens klagen. Ze moeten ne keer anderhalve maand wa studeren en hun wereldje stort in. Als ge binnen enkele jaren aan het werk zijt zult ge met heel veel weemoed tot de conclusie komen dat dit den tijd van je leven was. Alleen naar de les gaan als je zin hebt, gaan klimmen bij het minste straaltje zon, ook in de week als je nog zo'n gek vind, geen problemen als je maandagmorgen een kater hebt, elke donderdagavond = feest, de week is er om uit te rusten, ...

Btw, dat het maar zo'n lekker weertje blijft als nu, zowel hier als in de alpen zodat de wij (de werkmensen) ons wa kunnen gaan amuseren zonder al dat jong geweld in de buurt

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

10-12-2012
14:29

 

Moesten al die toffe wekmensen die arme studentjes nu eens ni constant in de verleiding brengen (freyr, bleau, berdorf, frankenjura, het zuiden, ...) zouden wij waarschijnlijk ni zo zagen, maar kom... in se hebt ge gelijk en het is jullie ook wel eens gegund hoor... En trouwens, zijt gij zelf al wel afgestudeerd, meneer 'thesisjaar'?

http://www.belclimb.be/forum_posts.asp?mode=viewTopic&topicID=6355&cat=1


 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 

 

papillon
un verre d'eau svp
10 posts

7-6-2006
21:56

 

Ik behoor tot de werkende bevolking, maar volgde een cursus in avondschool gedurende 1 jaar. Thesis is er en wordt binnen enkele weken voorgesteld. Genoeg gewerkt dus tijdens het jaar zodat ik nu kan genieten van mijn welverdiende rust.

btw: thesis het uiteindelijk toch niks te maken met klimmen. Management en klimmen zijn 2 dingen die blijkbaar niet echt samengaan
 
[last edited on 2006.06.07 21:56:45]

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

8-6-2006
00:06

 

Ga da ne keer uitleggen in de D. Herreynslaan in Wilrijk en de Kazernestraat in St. Niklaas...

(er zoude er nog zo moeten denken: klimmen en beheer van eigen posjes gaan niet samen)
 
----------------
C'est quand qu'il reneige??

 

 

Jo
parfois ça m'arrive de grimper
1843 posts
Think different!

8-6-2006
09:04

www
 

Aan de andere kant: zonder rotsbeheer geen klimrotsen!

Maar 't is niet nodig dat dat werk 2 (of meer) keer gedaan wordt, indeed!!

Bijgevolg: aan alle studentjes: goed blokken nu, dat ge het geen 2 keer moet doen..

en gun de werkmensen ook iets, terwijl jullie binnenkort 3 maanden vakantie hebben, moeten wij gewoon verder werken...
 
----------------
Think different!

 

 

Fleur
fidèle client
231 posts
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)

8-6-2006
10:34

 

t is jullie gegund
 
----------------
When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better
I'm no angel (Mae West)