Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Thesis en klimsport

papillon 6 1173 25-8-2005 19:45  

Dernière réponse

papillon
un verre d'eau svp
10 posts

21-8-2005
21:01

 

Thesis en klimsport

Hallo, ben hier helemaal nieuw op de site en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik klim nu al een jaarke, studeer komend jaar af en zou in mijn thesis de klimsport willen verwerken. Ik studeer nu management en denk wel dat er op dat vlak wat te combineren valt met de klimsport.

Mijn logische vraag is nu: weten jullie soms enkele goede onderwerpen of zijn jullie op de hoogte van bepaalde aspecten die onderzocht zouden kunnen worden?

Alvast bedankt.

 

 

Geza TOTH
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
968 posts
Alpi-Secourist + Wilderness First Responder

21-8-2005
21:37

www
 

neem misschien eens contact op met een van de secretariaten van de bergsportfederaties (VBSF, BAC, CAB...) die zullen u misschien goed op weg kunnen helpen, en er misschien ook hun voordeel uit kunnen halen.
 
[last edited on 2005.08.21 21:37:12]

 

 

Jo loubin
le pendule, je ne fais que ça
125 posts

23-8-2005
13:40

www
 

Een denkpiste misschien

Ik ben zelf lesgever industriële touwtechnieken. Dit is een manier om werkzaamheden via touw en klimmen uit te voeren. Voor een firma is het soms goedkoper om via deze manier dingen te laten gebeuren dan bvb een dure stelling. Voorbeeld hiervan is de huidige restauratie van het Atomium.

Een denkpiste misschien, heb wel wat info en contacten indien nodig.
Zoek via google naar rope acces voor meerdere voorbeelden

 
----------------
..."and so from the mountains we return refreshed in body, in mind and in spirit, to grapple anew with life's problems" F.S. Smythe

 

 

papillon
un verre d'eau svp
10 posts

23-8-2005
19:56

 

@ Geza TOTH: Mailtjes zijn onderweg, maar ik was zoiszo al van plan om mijn contacten daar eens aan te spreken.