La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Dagjesmensen

Tijl 131 3342 29-6-2005 12:42  

Dernière réponse

heidi
funny bunny
2344 posts

17-11-2004
12:21

 

maar 't zeveren op dat andere forum zal precies toch nie voor vandaag zijn want de boel ligt daar precies al een tijdje plat...
 
----------------
bunnies have more fun

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

17-11-2004
12:35

 

ik zeg het en blijf het zeggen:

Fuck Dommel!

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

17-11-2004
13:52

www
 

Paniek???

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

19-11-2004
10:41

 

Dendermonde 10u40: Het gras is niet meer overwegeng groen, maar wel wit van de hagel Koning winter doet zijn intrede in Vlaanderen
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

19-11-2004
11:21

www
 

Hier in Lovendegem schijnt de zon en is het +9 °C, zalig als je even tijd hebt om ervan te genieten.

 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

19-11-2004
12:35

 

leve de pensioen gerechtigde leeftijd
 
----------------
bunnies have more fun

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

19-11-2004
14:21

www
 

Wel jammer dat dit ook nadelen heeft
 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

23-11-2004
16:33

 

Vertel dan eens wat juist de nadelen ervan zijn? Tenzij je een leven lang ongezond geleefd hebt kan ik me niet inbeelden dat je op uw 55 (brugpensioen hé) al zo afgetakeld bent dat je niet meer ten volle van uw leven kunt genieten.
Daarnaast heb je normaal gezien geen kinderen meer om geld noch tijd aan te moeten geven.
Ook leningen voor bijvoorbeeld een huis zouden in theorie al afbetaald moeten zijn dus financieel heb je het dan misschien al niet te breed niet meer maar je hoeft je ook geen al te grote zorgen meer te maken. Trouwens al dat pensioensparen leverde toch ook wel wat op?
Ook nog heb je niets of niemand dat u echt bind om in België te moeten blijven dus kun je evengoed uw huis verkopen iets veel kleiners als reserve opzoeken in België zelf en met de overschot van het geld kun je de wereld rond. De kleinkinderen zullen maar al te blij zijn als ze de opa en de oma aan de middellandse zee kunnen gaan bezoeken. Zuid Afrika is trouwens ook niet mis.
Dus vertel maar wat wel de nadelen zijn. Ik ben er eigenlijk eens benieuwd naar.
klimfreak
 
----------------
4MgCO3Mg(OH)24H2O is my dope

 
[last edited on 2004.11.23 16:33:23]

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

5-3-2005
13:01

 

Wat heb ik hier nog gevonden

Iemand buiten klimmen morgen?

 

 

Luca
le pendule, je ne fais que ça
84 posts

5-3-2005
13:32

 

als het weer dit toelaat, maar het belooft niet veel goeds.

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

6-3-2005
15:25

 


Vertel dan eens wat juist de nadelen ervan zijn? Tenzij je een leven lang ongezond geleefd hebt kan ik me niet inbeelden dat je op uw 55 (brugpensioen hé) al zo afgetakeld bent dat je niet meer ten volle van uw leven kunt genieten.
Daarnaast heb je normaal gezien geen kinderen meer om geld noch tijd aan te moeten geven.
Ook leningen voor bijvoorbeeld een huis zouden in theorie al afbetaald moeten zijn dus financieel heb je het dan misschien al niet te breed niet meer maar je hoeft je ook geen al te grote zorgen meer te maken. Trouwens al dat pensioensparen leverde toch ook wel wat op?
Ook nog heb je niets of niemand dat u echt bind om in België te moeten blijven dus kun je evengoed uw huis verkopen iets veel kleiners als reserve opzoeken in België zelf en met de overschot van het geld kun je de wereld rond. De kleinkinderen zullen maar al te blij zijn als ze de opa en de oma aan de middellandse zee kunnen gaan bezoeken. Zuid Afrika is trouwens ook niet mis.
Dus vertel maar wat wel de nadelen zijn. Ik ben er eigenlijk eens benieuwd naar.
klimfreak

Dat er nu ook maar eens een antwoord gegeven wordt in plaats van carpool/klimpartner-afspraakjes te maken via deze thread.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

7-3-2005
11:16

 


Dat er nu ook maar eens een antwoord gegeven wordt in plaats van carpool/klimpartner-afspraakjes te maken via deze thread.
klimfreak


Ten eerste: ik ben niet de persoon om antwoord te geven op al jouw prangende vragen hier, aangezien ikzelf nog in de sleur van het werken, eten, klimmen, slapen stramien zit.

Maar ik vraag me zo af: met bepaalde reactie's hier op dit forum lijkt het me dat je moderatorallure's aan het krijgen bent...

 

 

Chris
parfois ça m'arrive de grimper
1238 posts

7-3-2005
13:53

 


Maar ik vraag me zo af: met bepaalde reactie's hier op dit forum lijkt het me dat je moderatorallure's aan het krijgen bent...
En in een andere thread:

Bezie het als een virtuele zichzelf regulerende maatschappij...
Die regulering moet natuurlijk wel ergens vandaan komen, he. Mensen mogen best vragen of er on topic -tamelijk breed geformuleerd hier, ik geef 't toe- gebleven kan worden

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

11-3-2005
15:58

 

Welja, bombardeer me maar tot moderator. Dan kan ik uw berichten eraf smijten als ik er goesting in heb. Deel uitmaken van een dictatuur moet zalig zijn Ik ben er maar mee aan het lachen, hé, mijn beste mods. De laatste dagen bevind ik me in een perfecte positie om naast de kwestie te praten dus doe ik dat ook honderduit. En geef toe, Geert gaat er toch regelmatig prat op dictator te zijn.
Overigens nu we het toch hebben over Prat(t), ons Clijsters heeft dat toch weer mooi gedaan in Indian Wells. Benieuwd wanneer ze terug in de top tien staat.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

12-3-2005
15:16

 


Welja, bombardeer me maar tot moderator. Dan kan ik uw berichten eraf smijten als ik er goesting in heb. Deel uitmaken van een dictatuur moet zalig zijn




Moet ik nu opletten in welke mate ik nog spam?

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

19-3-2005
17:43

 


Moet ik nu opletten in welke mate ik nog spam?



Niet zozeer op de kwantiteit maar wel op de kwaliteit
 
----------------
Do not feed the wildlife!

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

21-3-2005
16:44

 

Doet ie et goed of doet ie et niet goed?
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

21-3-2005
16:45

 

Tiens...Klimfreak, ik begon u al te missen!

Op verlof geweest?
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

8-4-2005
16:51

 

Bump : 't is nog altijd strontweer

't wordt vanavond dus plastiekrukken
 
----------------
Do not feed the wildlife!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

11-4-2005
11:17

 

het weer is beter...het jeukt in de vingers...ik wil naar buiten sé...

die gips is er te veel aan...
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> site die blijft