La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

niet zo'n vroege vogels

heidi 477 6455 16-1-2006 13:44  

Dernière réponse

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

11-4-2005
11:18

 

zal er ni aan mankeren....

ervaring met de skibus???
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> site die blijft

 

 

BCN
red.
28 posts

10-12-2012
14:29

 

off-topic

The off-topic part was moved here...
This thread was split by Guido.

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

14-4-2005
10:55

 

Allé, er is hier weer een beetje gekuisd. Nu moeten we een nieuw onderwerp zoeken voor de mensen die niet al te vroeg uit bed geraken. Ja, ik val daar zeker onder te catalogeren. Maar waarom zou ik ook als iedereen in de vroege meldt dat t er toch maar slecht weer uitziet? Hier is het ondertussen alleszins lekker lentes geworden. Misschien ideaal om een beetje aan conditiesport te doen. Tijd om de loopschoenen boven te halen dus!
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

14-4-2005
11:00

 

Was er al geen thread "lopen is voor mietjes"?

Over het weer zijn er ook al verschillende mogelijkheden om je ongenoegen te uiten!

Misschien eens uitwijden over jouw interessesgebieden en/of escapade's aan de rots?
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

14-4-2005
11:03

 


jouw interessesgebieden

We zullen maar stellen dat de rotsen me voornamelijk interesseren in die mate dat er vrouwelijk schoon te ontdekken valt
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

14-4-2005
11:05

 

Mag ik je dan eens aanraden niet naar de Belgische rots te gaan, maar het eens meer zuidelijker gaan zoeken! Dit weekend in Fontainebleau bijvoorbeeld weer mooie examplaren gezien die zeker en vast niet zouden mistaan in de nieuwe thread "klimsters-de compilatie"

Of in Bleau gent...daar kan het van tijd ook eens stuiven!
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

14-4-2005
12:08

 

Van Bleau Gent heb ik ondertussen menen te begrijpen dat het vooral veel stof was wat stuifde en weinig realiteit. Of vergis ik me daar danig? Trouwens, Bleau Gent kun je niet echt rots noemen
Die zuidelijkere rotsen, daarentegen, die spreken me zeker aan en die mogen steeds vaker en vaker bezoek van mij gaan verwachten. De financiën zullen er nooit echt goed van komen maar rondkomen zal wel lukken.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

14-4-2005
12:09

 


De financiën zullen er nooit echt goed van komen maar rondkomen zal wel lukken.


Het draait allemaal rond keuze's maken!
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

14-4-2005
12:13

 

tja, vrouwen kosten ook geld hé
 
----------------
Do not feed the wildlife!

 

 

m.
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
501 posts
vur mich en dzjat kaffei,en dzjee?

14-4-2005
12:39

 

hoe komt het eigenlijk dat jullie zo laat opstaan
met in de sociale hangmat te liggen gaat de actieve welvaartstaat van Guy nooit van de grond komen hé
 
----------------
vur mich en dzjat kaffei,en dzjee?

 
[last edited on 2005.04.14 12:39:25]

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

14-4-2005
12:43

 


met in de sociale hangmat te liggen


Alles moet in evenwicht blijven he
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

m.
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
501 posts
vur mich en dzjat kaffei,en dzjee?

14-4-2005
12:48

 

en ik hier maar "werken" hé.

@bz effe off topic:
16-17 = berdorf
23-24 = again FB


 
----------------
vur mich en dzjat kaffei,en dzjee?

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

14-4-2005
12:50

 


23-24 = again FB



Hmmm...

Zegt me wel iets...'k ga eens moeten checken in m'n agenda, normaal gezien denk ik van wel!
 
----------------
Alles kan beter...

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

14-4-2005
13:36

 


vrouwen kosten ook geld hé

Dan regel je het toch niet goed, hoor. Als je het enigzins goed aanpakt hou je alles break-even. Zowel op financieel als op 'baas-in-huis'-vlak
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

14-4-2005
14:22

 

maar de baas-in-eigen-portefeuille ben je dan niet meer...gij maar werken, en vrouwke lief op stap...tssss
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> site die nogmaals wordt vernieuwd...ge gaat verschieten

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

15-4-2005
11:28

 

Ik herhaal: Dan regel je het toch niet goed!! Maar kom, tijd voor een ander onderwerp denk ik dan zo. We zitten hier op zijn gemeentewerkers toch onze tijd nutteloos te verdoen dus zouden we ons beter een degelijk zeveronderwerp bezorgen in plaats van voor een zoveelste keer te beginnen zagen over die o zo portefeuilleleegmakende vrouw.
Zag er iemand gisterenavond de reportage op canvas over EPO? Het was best wel interessant en verhelderend. Maar de slotsom was wel dat we terug bij af zijn daar er nu genetische doping is komen te verschijnen.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

15-4-2005
11:52

 

Das geen nieuw verhaal hoor, en het zal wel even blijven duren...vanaf er een deftig tegenproduct wordt gevonden, is het volgende al ontwikkeld...

De strijd is hard en gaat ongelooflijk snel, dit seizoen kunnen ze misschien die genetische nog opsporen, maar dan vinden ze wel weer iets anders...
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> site die nogmaals wordt vernieuwd...ge gaat verschieten

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

15-4-2005
12:13

 

De genetische EPO konden ze traceren door het verschil met de suikers die erop geplaatst worden hetzij door een niercel (natuurlijke EPO) hetzij door de spiercel waar het DNA in ingespoten werd. Maar in het Belgische WADA-goedgekeurde labo zijn ze er zeker van dat er bijvoorbeeld ongemerkt genetisch toegediend groeihormoon door hun handen passeert zonder dat ze het momenteel kunnen traceren.
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

15-4-2005
12:18

www
 

OOk een goeie morgen, serieuze lectuur hier zo vroeg op de dag.....
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

klimfreak
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
587 posts
I wanna climmmmmmmb!

15-4-2005
12:45

 

Dat is eens iets anders dan enkel mensen die elkaar goedemorgen komen wensen. Beleefdheid mag zeker, de normenvervaging heden ten dage in ogenschouw genomen. Maar een oppervlakkig leven waar het sociaal contact enkel bestaat uit goedendag, slaapwel en goeiemorgen daar bedank ik voor. Ook eens goed ruzie stoken kan maar goed zijn voor de sociale contacten denk ik dan zo
klimfreak
 
----------------
I wanna climmmmmmmb!