La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Thewhothefuckisbendergroep

5voor12 26 3852 2-9-2008 15:50  

Dernière réponse

dirk v o
fidèle client
243 posts

23-8-2008
18:46

 

Bender!

 

 

Vinz
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
748 posts

24-8-2008
17:48

 

?

Joe de 5voortwaalfman

Ipv in raadsels te praten zou je beter in real life praten.

Het is easy om een grote bek op te zetten op het internet maar het is ook laf.

amuseert u nog

Groeten
Vincent

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

24-8-2008
20:59

www
 

Beste forumgangers,

Ik denk dat de democratie hier duidelijk zijn werk doet en afsluiten geen vereiste is. Bartman, Bert4, Vinz, huismus, Snowerine, Veerle1 en anderen zoals Eddy de Ouwe Rakker reageren toch wel zeer negatief op 5voor12 zijn post. Een mailingactie naar onze redactie is dan ook niet nodig vermits de klimgemeenschap hier zelf al aangeeft dat elitair uitsluitingsgedrag 'omdat men zich nu eenmaal beter voelt dan een ander' niet geapprecieerd wordt. Jullie hebben geen moderatoren nodig om hier orde op zaken te stellen.

Dank daarvoor!
Tijl

PS : Bender, misschien moeten we binnenkort maar eens samen een Duvelke drinken.
PS2 : Ook moderatoren hebben een leven...

 

 

Bender
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
715 posts

24-8-2008
22:28

 

Beste mensen,

Bedankt aan degenen die me gewoon met mijn kleine en grotere kantjes apprecieren.
Aan mensen gelijk 5voor12 kan ik enkel zeggen. Kom gerust een klapke doen. Je hoeft niet bang te zijn, ik bijt niet, en ik ben ook niet bang gebeten te worden. En naar 't schijnt heb ik echt wel ogen die je schattig kunnen aanstaren.
Voor mijn part is dit mijn einde van het digitale deel van deze thread.
Ik ben over het algemeen zeer gelukkig (behalve als ik moet werken), en vandaag dubbel gezien ik John, een andere ouwe rakker lekker kon volgen in Freyr.

Enjoy climbing!!!

 

 

dirk v o
fidèle client
243 posts

25-8-2008
23:23

 

een zwanske mag toch wel zekers!

 

 

Veerle1
fidèle client
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

2-9-2008
15:51

 

Wou nog eens fel uit de hoek komen , tot ik zag dat er al een tweede pagina met reacties is ...
Misschien zijn moderatoren hier niet echt nodig, maar dan is het te hopen dat 'geweldige' (ahum) 5 voor de boodschap begrepen heeft !