La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

workafobic

Jos uit het bos 6 4120 9-12-2008 14:39  

Dernière réponse

Jos uit het bos
le pendule, je ne fais que ça
130 posts

7-6-2007
16:35

www
 

workafobic

Damn,

Nu al deadly bored en nog minstens 37 jaar te gaan! Gebonden aan werkvloer en tic-klok.
Een interne dienstnota dat er niet meer aan de deurstijlen mag gehangen worden smoort ook het laatste gevoel van zelfbeschikking in de kiem.
De moraal is laag en de armen hangen slap.
Klimsters ben je ettelijke malen doorgesurft. Je verliest telkens weer de powerball contest van je collega...

Graag nu. Voor de forumzwervers en lazy bastards. Something to kill the pain.


 

 

Jos uit het bos
le pendule, je ne fais que ça
130 posts

7-6-2007
16:37

www
 

mijn tip: gateway 2, goed voor een halfuur tot een uur divertief.

http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/gateway_2.htm
 
[last edited on 2007.06.07 16:37:55]

 

 

Moriath
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
767 posts

9-12-2008
10:46

 

zo'n dingen geraken bij ons nog niet eens door de firewall... behalve belclimb is al het interessante dat het wereldwijdeweb te bieden heeft volledig afgeblokt...

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
895 posts

9-12-2008
12:50

 

typisch hetgeen waar moeilijk op te antwoorden valt ... eigenlijk rondhangen op belclimb is er al een eerste symptoom van ... en die klimsters ... en of klimmers ... aan de verpakking prutsen of proberen ... is kopen ...
en daar kennen die oude rakkers alles van ... 'k moet de kerstverlichting nog hangen, mijn bureau opkuisen, 't hout afdekken ... madam is gaan wandelen ... allé nog twaalf dagen en de dagen worden weer langer ... naar 't schijnt ... voor de rest dwarrelt er weer sneeuw ... een excuse om binnen te mogen blijven en met de computer te prutsen ... met die kaart van 't IGN blokkeren de directories ... is er weer iets mis met de registries ... en daar ken ik niks van ... en als ge daar aan prutst is ook alles om zeep

 

 

stef schuermans
le pendule, je ne fais que ça
85 posts

9-12-2008
12:09

 

bored?

Gearphoto's bekijken op www.rockclimbing.com!
De oplossing voor de namiddag nog vol te krijgen!

Tijd om ook eens een powerball op mijn bureau te leggen!

 

 

stef schuermans
le pendule, je ne fais que ça
85 posts

9-12-2008
14:39

 

DE oplossing!

Desk Climbing

http://www.youtube.com/watch?v=eipQxpu2NTc

Gelieve wel uw filmpjes hier te posten!!!