La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Kakje au naturel

bj 40 3254 15-9-2006 17:17  

Dernière réponse

bj
un verre d'eau svp
19 posts

17-8-2006
20:15

 

Kakje au naturel

We hebben er allen mee te maken... Soms is ie vast soms is ie losser .

Laatst hadden we na een klimdag de nodige discussie over het "HOE KAK IK IN DE BOSJES": gehurkt? knieën uit elkaar? met 1 of 2 broekspijpen aan? leunen tegen een boom? 1uur wandelen op zoek naar het beste uitzicht? Wat doen als je 3dubbelgeparfumeerd rolletje naar beneden rolt?

Kortom wat is dé perfecte "kakhouding"? Hoe ingenieus wordt er naar "kakplekjes" gezocht? Wat zijn jouw ellendigste "boskakervaringen"? Hoe geraak je dat "ik-zie-rots-dus-ik-moet-kakken" syndroom kwijt?

Laat maar komen en hou je vooral niet in!!!

 

 

sticky finger
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
627 posts

18-8-2006
13:28

www
 

Beste thread sinds Jaren. De thread over de gestolen setjes op de pucelles niet meegerekent natuurlijk.
Mijn broek spant er soms nog altijd iets harder van...ten tijde was er net geen wcrolletje van toepassing. en zo zie je maar, de link is vlug gelegd.
Tout court uitblinkers tussen de grijze humorloze bcn smurrie.
kakverhalen verrijken de geschiedenis, meer nog ze dragen bij tot de algemene tevredenheid en wereldvrede...misschien had Sharon beter zijn éne broekspijp uitgedaan. WTF daar had ik dus nog nooit van gehoord. Is de linker of rechterbroekspijp afhankelijk van de richting van mijner jongeheer en zoja wat doet een vrouw hiermee. Of gaat er nu voor velen van ons een nieuwe wereld open en dragen jullie ook links of rechts? graag een antwoord hierop BJ.

Om zelf een bijdrage te leveren in deze thread geef ik graag een van mijn tips cadeau en wordt het boskakken meteen weer wat fijner.
Wie heeft er nog niet een stapje en nog een stapje en nog eentje moeten doen omdat je eigen pis zich een weg baant naar jou teenslippers. Al rechtstaande is dit natuurlijk geen onontkoombaar probleem, je gaat gewoon ondertussen een wandelingetje maken. Zo ontdek je misschien nog ergens een verborgen boulder of een andere mens met bosbehoeften.
Al hurkende moet je echter de eendenpas tot uw arsenaal(heb je hem ) ter beschikking hebben om zodoende te ontsnappen aan de naderende rivier van lichaamssappen. Een losse veter, een verloren denneappel of uw onkunnen leiden zo tot het zoeken van evenwicht door ongecontroleerd overal handen neer te planten in uw eigen fecalien. en dat is vies.
Daarom.
Vergeet de morgenfiles van de chamonixwc's en ga gewapend op stap met onderstaande tips:
Vooraleer je moet stresskakken of te veel koffie hebt gedronken controleer je eerst en vooral de hellingsgraad. Een simpele cosinus en/of tangens berekening kunnen altijd bijdragen tot het vinden van de ideale spot. Vervolgens make men een geultje door middel van een takje, steen, topo of robuuste schroef. Maar in die zin dat het een omgekeerde deltamonding moet worden. Dus breed beginnen en smal eindigen. Het einde van jouw kanaal kan je natuurlijk eender welke riching uit laten gaan. Soms betrek ik hier nog de windrichting in maar dat is enkel voor gevorderden. Het bouwen van een minituurdorpje langs de riverbedding maakt het geheel alleen maar aangenamer. Hierin kan je zelf experimenteren. Voor zij die ervaring hebben in het bouwen van miniatuuraquaducten met een jongeheerdragend vlak kunnen hier voorkeur aan geven.
Vervolgens pis je dus de deltamonding in en kan jij vanop de eerste rij de werkende cohesiekrachten van het water en het absorbtievermogen van de bodem aanschouwen. Nenee fysica hoeft niet saai te zijn.
Aan al die gene die dus in de maasvallei verdwaalde miniatuurdorpjes ontdekken...denk 2x na vooraleer je je er kinderen mee laat spelen.
Voor de kinderlozen...feel free en ontdek de geneugten van een profesioneel gebouwd toilet.

veel plezier ermee.

ruben
 
[last edited on 2006.08.18 13:28:35]

 

 

Nadia
le pendule, je ne fais que ça
132 posts

18-8-2006
14:44

 

Way to go Sticky,

De bijbel voor het boskakken,zeg maar. Het lijkt een referentiewerk in zijn genre te gaan worden, maar te vervollediging had ik graag een paragraaf over het kiezen van de juiste fauna en flora erin teruggevonden. De don'ts zijn gekend: brandnetels, braamstruiken,wespennesten, rode mieren, maar de do's? graag dus iets meer over "bio-degradable materials for ass whipping" Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de rode eekhoorn omwille van de pluimstaart maar ze zijn heel moeilijk te pakken te krijgen

 

 

Chris
parfois ça m'arrive de grimper
1238 posts

18-8-2006
15:34

 

Onder elke voet een kei en de aanzwellende golf beukt zich tevergeefs woedend onder uw voeten uiteen. Wel oppassen voor spetters!

Btw, Nadia: 'ass-whipping'? Ik zoek altijd een stel stevige braamtakken van 't laatste seizoen uit -nog niet verhout dus- en laat zo mijn slachtoffer fluks om genade smeken. Voor 't betere wiping-gebeuren doen een aantal in elkaar gefrommelde varenblaren wonderen...

 

 


fidèle client
278 posts
'Anything you can climb you can easily watch tumble away'

18-8-2006
15:42

 

Sinds kort ontdekt: kakken met de gordel aan! Snel en makkelijk maar wel opletten geblazen, vooral als je nog setjes, slings of pofzak hebt hangen.
 
----------------
Voleur de Spits

 

 

Nadia
le pendule, je ne fais que ça
132 posts

18-8-2006
15:53

 

@ chris: moest wiping zijn natuurlijk maar ook voor whipping lijkt me de rode eekhoorn een interessante optie

 

 

Chris
parfois ça m'arrive de grimper
1238 posts

18-8-2006
16:55

 

soft core

 

 

FL
parfois ça m'arrive de grimper
2239 posts

18-8-2006
19:18

 


ook voor whipping lijkt me de rode eekhoorn een interessante optie


Met welke kant? de nageltjes of de pluimstaart?

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

19-8-2006
19:00

 

allemaal goed en wel SF, maar hou je rekening met de dag(en) daarvoor geconsumeerde natjes en droogjes?

Bv: bij overmatig Duvelgebruik: de nodige perimeter vrijmaken om spatten te voorkomen.
Na het zoveelste bezoek aan de pitabar van ali: uit eigen belang: ALTIJD met de wind mee kakken

Soit: oefening baart kunst, maar hou vooral die broekspijpen proper!
 
[last edited on 2006.08.19 19:00:39]

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

20-8-2006
23:59

 

goe bezig mannen, goe bezig...

 
----------------
"bij elke klimmer is er een hoek af...al hebben sommigen meer weg van een ronde tafel..."

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

21-8-2006
00:07

www
 


ALTIJD met de wind mee kakken

Ter verduidelijking: dat is dus met je gezicht TEGEN de wind in.

Gelukkig zijn die foto's van mij op de Glacier de Talefre nooit bovengekomen

G
 
----------------
Geert Vanden Broeck

 

 

hofie soet
le pendule, je ne fais que ça
185 posts

21-8-2006
11:38

 

Pipi op de tenen is een goede remedie tegen wintervoeten. Dus ik doe meestal niet te veel moeite. (oei, oei, oei...)

 

 

Roel
le pendule, je ne fais que ça
90 posts

21-8-2006
13:37

 

Zittend op een laaghangende tak!!!
Pro's:
- Geen gedoe met graven, en hellingsberekeningen
- Het vangen van die eekhoorn verloopt ook al veel vlotter

Con's:
-Zwakke houtsoorten (beetje biologische achtergrond vereist en afbrekende takken
-Volgend op het voorgaande: geboicotte plekjes (half ingezaagde takken)
-Het verbreken van een mierenspoor over de boomschors

 

 

Steven VD
the climbing undertaker
857 posts

21-8-2006
21:54

 

om zoektochten met de broek op de enkels te moeten vermijden
eerst en vooral zorgen voor het betere whiping-materiaal en dan pas de daad bij het woord voegen..

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

22-8-2006
01:43

 

voor de laatste keer: WIPING
 en idd de beste ervaringen zijn nogsteeds te vinden op een gevorkte, omgevallen boom op de top van een heuvel met een paar kilometer uitzicht en geen kat in de buurt...
 
[last edited on 2006.08.22 01:43:58]

 

 

FL
parfois ça m'arrive de grimper
2239 posts

22-8-2006
09:00

 


voor de laatste keer: WIPING

Ik vind het nog steeds een zeer grappige verschrijving

 

 

radic
girl spotter
580 posts
live the life you love, love the life you live

22-8-2006
09:06

www
 

om ook een culinaire bijdrage te doen aan deze tread die vermoedelijk ooit zal bekend staan als "de nieuwe langste"...

Ik wil graag een ander probleem aanhalen, namelijk de "fullpull". Ik besef ten volle dat dit probleem zeer gemakkelijk te voorkomen is, bij wijze van de bovenvermelde Ali, maar in het voorkomende geval van een full-pull tijdens het bosjeskakken stelt zich wel degelijk een probleem.

Voor de ongeletterden die volledig nieuw zijn in deze materie hier een beschrijving volgens Van Dale :

full-pull : (de ~ (m.), ~len)
1 bepaalde toestand waarin een kakje zich kan bevinden. Met name wanneer de densiteit van het peopje zo groot wordt dat bij het uitwerpen van de drol deze de bodem van toilet (of in voorkomend geval bosgrond) reeds raakt terwijl de staart van de uitwerpselen zich nog steeds "binnenshuis" bevindt. (niet te verwarren met de "hole in one", maar dit zou ons te ver brengen)

In normale omstandigheden is dit dus niet echt een onoverkomelijk probleem, maar eens gehurkt met de broek op de enkels is een fullpull
toch vervelend. Want om het beest er dan volledig uit de duwen, moet men zich toch in een meer rechtstaande positie begeven, waardoor de hellingsgraad (namelijk de hoek gevormd door de knieën) steeds kleiner wordt, en bijgevolg de kans op het minder populaire broekkakken vergroot in een rechtevenredige curve.

Verdere uitleg over dit verschijnsel op aanvraag. Alsook een ranglijst van de fullpull records
 
----------------
Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is ?

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

22-8-2006
10:18

 

met het hoe van het boskakken, gletsjerkakken en andere soorten kakken heb ik al uitgebreid geëxperimenteerd. Toch nog 1 vraag: wat te doen aan die vervelende vliegen en ander ongedierte die uw gaatje als lekkernij bezien? Met rondhuppelen of ernaar slaan riskeer je je preciair evenwicht te verliezen en alsnog in je eigen kakje te belanden...

Een laag stenen muurtje met schoon panoramisch zicht kan mij ook wel eens bekoren als schijtplaats.

En doen jullie wel eens aan simultaan kakken? Op zijn chinees dus?
 
----------------
bunnies have more fun

 

 

Nadia
le pendule, je ne fais que ça
132 posts

22-8-2006
10:32

 

@Heidi

Ik riskeer eentonig te worden, maar ook hier kan de rode eekhoorn uitkomst bieden. Naar het schijnt is deze soort vrij makkelijk handtam te maken (eenmaal je ze te pakken gekregen hebt) en kan je zo'n beestje trainen om vliegen en ander onfrisse geurtjes minnend ongedierte weg te slaan. Bij simultaan kakken bewijst hij zijn nut om diezelfde onfrisse geurtjes de juiste richting op te sturen, naar of weg van je fellow-kakkers al naargelang je affectieve band met deze laatsten.

 

 

Roel
le pendule, je ne fais que ça
90 posts

22-8-2006
10:32

 

Best correcte afspraken maken dan, om verwarring met chinese voetbal te vermijden