La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

(split) Belevenissen vanuit Venezuela

Cabron 3 1796 20-7-2005 17:06  

Dernière réponse

Cabron
fidèle client
228 posts

13-7-2005
20:38

www
 

Venezuela

Hmm misschien is het in de verkeerde rubriek, maar dan zal bz wel de nodige maatregelen treffen zeker!

Bon ik werk momenteel mijn laatste dag aan een project om een race auto te ontwerpen en te produceren. Het project is eigenlijk een bestaande race auto optimaliseren en voorbereiden voor productie. Nu is alles klaar om van start te gaan en is door omstandigheden (gelinkt met de politieke onstabiliteit van het land) geen geld meer. Maar dat is hier normaal en wordt alles uitgesteld voor onbepaalde tijd. Binnen een maand moet ons prototype wel af zijn om getest te worden op circuit. Maar zoals gezegd is dit mijn laaste dag op het werk en vertrek ik straks om mijn vriendin vrijdag op te halen in Caracas. Onderweg zou ik als alles goed gaat een jeep kopen om met haar het land door te cruizen, maar dit blijkt ook minder eenvoudig dan eerst gedacht. Ik ben nu in uiterste spanning aan het wachten of de deal door gaat. Anders zullen we met de bus het land doortrekken. We hebben dan 6 weken om Venezuela te verkennen. Als je daar meer over wil weten houd ik je wel op de hoogte!

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

13-7-2005
20:39

 

U vraagt, wij draaien

 

 

Nadia
le pendule, je ne fais que ça
132 posts

20-7-2005
17:06

 

Als je zes weken tijd hebt, moet je zeker de trekking naar de top van de Auyantepuy doen. Dat vond ik het knapste van wat ik in Venezuela gezien heb. De trekking is plezant klauterwerk in een prachtig Indiana Jones-decor en op de top vind je een bolderparadijs.