La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Ik ben terug

Mr. Swelly 64 3737 20-8-2006 16:25  

Dernière réponse

Mr. Swelly
fidèle client
411 posts

7-7-2005
19:47

www
 

Ik ben terug

Misschien een opvolger voor het "ik ben der mee weg"-topic? Hier kan iedereen z'n avonturen kwijt! Een voorwaarde is wel dat je voor je vertrek een bericht gepost hebt op "'k Ben der mee weg"...
 
----------------
Free your ass and your mind will follow!

 

 

Herre
fidèle client
396 posts

11-7-2005
20:20

www
 

Ik ben ook terug

't was slecht weer daar in Wallis... Toch enkele toppen kunnen doen...

...en uiteindelijk nog wat gaan sportklimmen in Orpierre

Foto's op http://www.herre.tk

Cheers en tot volgende grote vakantie,

Herre

 

 

nielfisk
est-ce que j'ai droit à une bière ?
30 posts

12-7-2005
15:52

www
 

weekske Arco achter de rug en t was de moeite, spijtig dat we niet langer konden blijven... nen aanrader

 

 

dirkd
fidèle client
237 posts
Homo Sapiens non urinat in ventum !

14-7-2005
17:19

 

Net terug van 3 en een halve week Canadese wildernis... Eerst bekomen van Jet lag, dan straffe verhalen aan den toog
 
----------------
Homo Sapiens non urinat in ventum !

 

 

servietsky
le pendule, je ne fais que ça
67 posts
Un alpinisme emmÃne son corps la oà un jours ses yeux ont regardÃs...

14-7-2005
18:31

 

nog altijd even gefrustreerd omdak maar 4dage in chamonix heb kunne blijve omda het teveel regende... kheb dan toch wel 1dagske geklommn
 
----------------
...

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

14-7-2005
19:56

 

net terug van 4 dagen cham.

Zaterdag: toegekomen in de gietende regen
Zondag: beetje rondgekeken in cham en op zoek gegaan naar enkele boulders
Maandag: Open Jeunes de Chamonix met Cloe in een hoofdrol tijdens de superfinale (al die fransen een laten zien wat klimmen is
Dinsdag: Kwalificaties moeilijkheid en finales speedklimmen, gewoon te gek om los te lopen, muur van cham in 11,80 seconden
Woensdag: halve finale en finale bij mannen en vrouwen, gevolgd door vuurwerk (niks van gezien) en superfinale bij de mannen gewonnen door Chabot (had hem eigenlijk geen kans gegeven want in isolatie zat die gewoon in zak en as nadat bleek dat hij niet gewonnen had)
Donderdag: in sneltempo naar huis 8u45 vanuit cham naar Dendermonde met een Ford Fiestake
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

Ludo
fidèle client
366 posts

15-7-2005
21:28

 

Net terug van Montréal. Lees verder in "ik ben der mee weg" ...
 
[last edited on 2005.07.15 21:28:36]

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

17-7-2005
21:41

 

Net terug van 3 weekjes klimmen en boulderen in de Vogezen. Daar in het noordelijk deel is veel geopend de afgelopen 5 jaar dat wacht om verkend te worden.

Veel gezien en geklommen en zelfs geboulderd daar. De rots varieerd er van prachtig zandsteen tot conglomeraat en mooie boulderblokken met supergrip..

Hmmm, wat smaakte dat zandsteen toch lekker. nu wachten tot de foto's klaar zijn

En zeker nog eens terug voor een lang weekend, want zo ver weg is het niet.....

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

18-7-2005
09:29

www
 

Net terug van ee nweekendje Frankenjura. Wat is het daar toch mooi! donderdagavond weer daarheen voor 3 dagen!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

Steven VD
the climbing undertaker
857 posts

24-7-2005
16:20

 

ikke terug van 12 dagen in de italiaanse bergen (aosta vallei - Ollomont)
twas leuk, geen moeilijke dingen gedaan daar ik meewas als begeleider van een bergkamp met 12-13 jarigen..

 

 

Matti
fidèle client
499 posts

25-7-2005
13:36

www
 

Noorwegen

Hoi,

net terug van Noorwegen.

k dacht dat het ginder ging regenen...

neenee hoor, bakken en braden in de zon.
Nu terug, en ja ... het regent.

Noorwegen was toch alleszinds warmer dan hier !
 
----------------
muilepletser met ervaring

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

26-7-2005
00:28

 

Oh ja, terug van Fontainebleau. 't waren al bij al nog deftige condities, alleen zou het wat vlugger winter mogen worden van mij...

 

 

Lieven
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
646 posts

26-7-2005
08:57

 

Matti: idem in Zweden!
 
----------------
"La mer c'est dégueulasse, les poissons baisent dedans"

 

 

radic
girl spotter
580 posts
live the life you love, love the life you live

27-7-2005
12:59

www
 

net terug van ijsland, 9 dagen superweer, dat is ongeveer 4x beter dan het gemiddelde...

schitterende trekking van Skogar naar landmannalaugar en beklimming van de hvannaskarshnukur of zoiets...

Weekje werken en ik muis er opnieuwe vanonder
 
----------------
Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is ?

 

 

Vinz
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
748 posts

27-7-2005
13:45

 

Net terug van Targasonne
zalige keet ginderachter coole camping die goedkoper is voor klimmers zalige blokken al over the place coole bar waar veel georganiseerd word van te gekke marginale feesjes tot filmvoorstellingen zo hebben we er ne movie van de chris shoarma gezien.

allen daarheen zou ik zo zeggen tis er vet wijs cool het karma zit er goed en je komt er klimmers van over heel de wereld tegen


 
----------------
De meeste schaduwen in ons leven worden veroorzaakt doordat we onszelf in het licht staan.

 

 

FL
parfois ça m'arrive de grimper
2239 posts

27-7-2005
22:42

 

Ruim 2 weken Les Ecrins. Schitterende graniet en schitterend weer.

 

 

Ludo
fidèle client
366 posts

30-7-2005
14:53

 

Terug van 2 weken klimmen in Tautavel (aaahhhh les Gorges de Gouleyrous !!!), Vingrau en Pierre Lys. De max !

Dit alles op zo'n 30-50 km van Perpignan (Oostelijk Pyreneën).

 

 

marie-anne
parfois ça m'arrive de grimper
1493 posts

1-8-2005
11:00

 

Ook weer terug uit de Aude.
Pierre-Lys : ZALIG !!!

 

 

Ludo
fidèle client
366 posts

2-8-2005
15:58

 

Heb je nog ergens anders geklommen? Wij hebben hopeloos zitten zoeken naar de topo "Escalade en Fenouillèdes". Niet gevonden, nochtans zag het er aardig uit net ten zuiden van St.Paul de Fen.

 

 

marie-anne
parfois ça m'arrive de grimper
1493 posts

2-8-2005
17:02

 

Onze favoriet is eigenlijk de Cardou (bij Couiza), daar zijn we een paar keer geweest.
En de Rocher aan de Col St. Louis.
Pierre-Lys zijn we maar 1 keer geweest (is daar wat moeilijk om de hond mee te nemen)
Zijn jullie over de tyrolienne gegaan of langs het pad ?
Wegens te warm zijn we verschillende keren onder de grond verkoeling gaan zoeken.
De topo van de Fenouillèdes hebben we na 6 jaar ook nog niet kunnen bemachtigen.
Ik heb wel ginder eens rondgevraagd en een speleo-vriend in Quillan zou daar nog info over liggen hebben. Heb je niet geïnformeerd bij Denis Fernandez in La Forge in Quillan. Die zou daar toch iets over hebben...
Van zodra ik iets heb zal ik die copieren en je bezorgen.
En staat er geen info daarover opgenomen in de topo van Tautavel ?
 
[last edited on 2005.08.02 17:02:14]