La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Videocamera

Q. 17 3116 14-7-2007 13:20  

Dernière réponse

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

31-5-2005
20:01

www
 

Videocamera

Ben van plan om een videocamera om te filmen te kopen. Liefst digitaal. Iemand tips/info waar ik moet op letten, rekening mee moet houden.
Prijs/Kwaliteit.
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

31-5-2005
20:20

 

bij de bergpallieters is er een apart forum met items over camera's enzo...misschien daar eens kijken..
 
----------------
www.bergsportfoto.be ===> vernieuwd...

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

31-5-2005
20:42

www
 

Foto camera's maar geen video. Hier bereik ik een groter publiek.
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Koen VH
le pendule, je ne fais que ça
54 posts

31-5-2005
22:48

www
 

Ik denk ni da er tegenwoordig nog echt slechte digicams worden verkocht. Ikzelf heb ene van sony en het enige negatieve punt daaraan is dat de batterij maar anderhalf uur meegaat maar das wel de normale tijd...

Nog een minpunt is de dwaze software da ze daar altijd bijsteken, kunde nooit iet echt meedoen maar kheb zelf wel een zeer goed videoprogje van pinnacle, kbezorg het u wel as ge wilt...

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

1-6-2005
00:00

www
 

Alle verkoopspraatjes over digitale zoom kan je aan je laten voorbijgaan. Het is de kwaliteit van de optiek en van de CCD die telt.
Batterijen kan je bijkopen. Zelfs van de witte producten en die presteren deftig.

Ik heb Adobe Première
Pinnacle Studio sux

G
 
[last edited on 2005.06.01 00:00:06]

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

1-6-2005
09:33

www
 

Dat is wat mij het meeste zorgen bezorgd. De Batterij, na een uutje spelen is die meestal leeg, eentje bijkopen kost onmiddellijk veel geld.

Ik heb hier moemnteel nog een videocamera liggen van ongeveer 10 jaar oud, nog zeer goede staat maar het probleem zijn de batterijen, die maken ze niet meer.

Bestaan er cams met gewone batterijen?? Of is dat niet haalbaar???
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Koen VH
le pendule, je ne fais que ça
54 posts

1-6-2005
12:27

www
 

Oké oké adobe is superieur ma om nu te zeggen dat pinnacle sux

@ Boss: ebde bij adobe veel mogelijkheden voor het geluid in te voegen, aan te passen,...

IEmand enig idee waar ik aan ne greenscreen geraak??

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

2-6-2005
00:17

www
 


ebde bij adobe veel mogelijkheden voor het geluid in te voegen, aan te passen,...

Mits de nodige extra software om geluidsbestanden aan te maken, lukt dat wel

@Q: Gewone batterijen zijn volgens mij niet haalbaar, die lopen leeg als een kapotte sigg-fles. Ik had 5 jaar geleden in Peru een Sony mee met een extra batterij met 9 uur stamina. 6 dagen in de bergen en ong. 2 uur filmen op grote hoogte heeft die batterij niet eens leeggekregen.

G
 
[last edited on 2005.06.02 00:17:40]

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

2-6-2005
05:21

www
 

Ondertussen heb ik er ene. Klein basismodelletje. We kunne weer spelen.

Thanks voor de info.
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

sticky finger
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
627 posts

2-6-2005
09:16

www
 

klein intermezzo.
om die geluiden in premiere of gewoon in imageready te droppen --> aftereffects van adobe.

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

2-6-2005
09:21

www
 

@Q.: Je kan hem in Beez aan de spoorweg gaan uittesten.
 
----------------
De meeste bergsporters zijn gewoon creditcard-avonturiers(Joe Simpson)
Guido

 

 

Koen VH
le pendule, je ne fais que ça
54 posts

2-6-2005
12:11

www
 

Ben bezig een promofilmke te maken voor een volleybalploeg. Het wordt een soort parodie op bestaande films. Voor de opnames van Mission Impossible 2 zijn we eergistren gaan filmen in DAve en Beez. VAn in DAve heb ik een mooie solobeklimming op video (weliswaar niet door mezelf maar door iemand da daar toevallig ook was)...

Bij gelegenheid zalek de link nekeer ier posten (tfilmke is nu nog ni af é)

Nog iet over die batterijen: we waren per accident ons tasje met batterij en oplader vergeten aan de rotsen en een uur later wast weg natuurlijk gisteren nieuw batterij gaan kopen van de 'witte producten" voor 25?, een originele batterij kost er 90!
 
[last edited on 2005.06.02 12:11:29]

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

4-6-2005
17:05

www
 

Iemand enig idee hoeveel maar je de DV cassetjes het beste gebruikt. Of is het eenmalig voor de beste kwaliteit.
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

5-6-2005
20:51

www
 

Niemand een idee?? Of moet ik wachten tot morgen wanneer het grote volk online komt. Volgens mij is internet op de werkvloer een groot verlies voor de werkgever. Maar daar gaan we het niet over hebben.
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

fieke
parfois ça m'arrive de grimper
1154 posts

13-7-2007
20:31

 

Even deze thread terug boven halen. We zijn intussen 2 jaar verder en ik heb besloten om ook es een camerake te kopen. Iemand nog extra tips, aanraders, does en donts, ... Breedhoeklens zal er in elk geval wel bijkomen (voor de klimfilmkes )
 
[last edited on 2007.07.13 20:31:35]

 

 

amaat
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
631 posts

13-7-2007
20:40

www
 

Nie teveel over en weer spoelen van de cassetjes in de camera. Das slecht voor da motorke (en ook voor de tape zelf). En zo een motorke laten vervangen kost redelijk wat geld. Het beste is om het ganse tapeke in 1keer binnen halen en dan de rest op de computer doen. Of een deck kopen maar das ook nog redelijk duur.

 

 

De Fre
fidèle client
418 posts
The greatest pleasure in life is doing what other people say you cant. Jason Kehl Dosage I

14-7-2007
13:20

www
 

Niet specifiek een of ander type camera, maar een fish-eye lens geeft een gewone klimfoto een hele andere dimensie, hier kan je hele coole dingen mee
 
----------------
Let's go climbing !!! -El muchacho loco...