Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Laatste inschrijving Spartatlon-Endorfine

jos 1 1030 2-9-2013 17:31  

Dernière réponse

jos
un verre d'eau svp
4 posts

2-9-2013
17:31

 

Laatste inschrijving Spartatlon-Endorfine

Beste deelnemers, klimmers
Er zijn nog 10 teamplaatsen vrij. Inschrijven kan nog tot 10 september 2013.

Spartatlon is de lichte versie van Endorfine. Je kan het vergelijken met een lichte bergtocht en een heel zware bergtocht. De proeven zijn MTB: ongeveer 50 en 90 km, kajak en andere water dingen, verschillende touw en andere oefeningen op de rotsen of in de bomen tot een hoogte van ongeveer 12 m, een Run gedeelte van 2 x 6 km, 2 x 4 km. Boomklimmen en andere uidagingen. Je hebt geen specifieke klimvereisten nodig. Bij elke uidaging staan er mensen om je te begeleiden indien nodig.
Er zijn geen denkproeven bij, alles is louter fysiek. Je moet wel kunnen kaart lezen (geen coördinaten). Alle MTB en RUN gebeurt volgens een opgelegd parcours dat je strikt moet volgen om toelatingsvoorwaarden en organisatorische redenen.
De proeven gebeuren in lussen zodat je eventueel onderweg of bij tijdgebrek de een of andere proef kan laten vallen. Strijden mag maar hoeft niet, meedoen is belangrijker dan winnen. Ieder doet mee volgens zijn niveau.

De inschrijvingen komen binnen als een lopend vuurtje. Als je dus nog wenst deel te nemen is het hoog tijd om een beslissing te nemen. De plaatsen voor de Endorfine en Spartatlon zijn beperkt tot 50 ploegen en dit om organisatorische redenen.
Je mailt mij de
naam van je team, de namen, de telefoonnummers , de geboortedatums, de adressen, eventueel de lidnummers als je aangesloten bent van KBF, BAC, CAB, de E-mail adressen, slaap je in een chalet of op de slaapzaal.
Ik ben ook nog op zoek naar helpers die op zaterdag 14 september een handje kunnen meehelpen, je moet daarom niet speciaal kennis hebben van klimmen of andere ingewikkelde dingen. Ik heb ook mensen nodig die een beetje uitleg geven bij sommige proeven en toezicht houden dat alles volgens de regels verloopt.
Hierbij ook nog een link naar de fotos van vorig jaar.
https://plus.google.com/photos/102169999625072133025/albums/5883437295452867233

Sportieve groetjes, Jos

Jos Gijsens
Borreweg 37
1500 Halle
Tel: 02/3569943
E-mail: [email protected]