Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

De laatste der Mohikanen

Guido 3 1426 14-5-2013 16:40  

Dernière réponse

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

13-5-2013
15:00

www
 

De laatste der Mohikanen

Zo voel ik me een beetje. Ik herinner me nog goed het moment dat Geert en Jo op een van de klimbeurzen mijn naam riepen, zich voorstelden en me vroegen om met het toenmalige BCN mee te werken. Ik beheerde op dat moment de mailinglijst van de Klim- en Bergvrienden en had al verschillende pogingen van verschillende klim-websites zien komen en gaan. Dus ik dacht: laten we maar even zien of dat ze het volhouden. Inderdaad Belclimb was een blijver.
Enkele maanden later stapte ik dan mee in de BCN-ploeg, Belclimb nam de mailinglijst van de Klim- en Bergvrienden over en heb dan ook gedurende meer dan 10 jaar met plezier medegewerkt aan Belclimb, de laatste tijd was ik enkel moderator op het forum.
Er is een tijd van komen en gaan, voor mij is het hier nu gaan. Ik laat het aan de nieuwe generatie over en wens hun nog veel succes en vreugde toe.
Ik hoop dat Hubert mijn account met de gegevens laat staan zoals het is, dan hou ik nog een tijdje mijn hoge bezoekersscore en kan ik nog eens zien wat ik ooit geklommen heb...
Ik wens jullie nog veel klimplezier en ik kom wel nog af en toe eens op bezoek.


Guido Blanchaert

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
895 posts

13-5-2013
17:12

 

Hello Guido,
je gaat me toch niet alleen achterlaten op Belclimb ? Tussen al die jeugdige klimmers. Misschien niet als moderator maar dan toch hoop ik als "Guido de oude rakker". We hebben je inderdaad nog nodig om wat animatie op belclimb te brengen. Misschien is de klimambiance van vroeger zoek. Als je daar boven zit op de rotsen is er weinig veranderd. De zon schijnt er nog altijd, Soms stijgt het lawaai tot boven en zie je eens een kop (zonder helm) boven de rotskam komen. maar die verdwijnt dan onmiddelijk in een stofwalm van magneziumpoeder via zijn toprope. Belclimb kent misschien iets minder succes door de tablettekes maar met de cloud-computing zijn de wolken het nieuw objectief. Dus tot binnenkort boven de rotsen ! Gelukkig is er nog toekomst voor ons tussen de bloemekes van Natura2000 alhoewel de meest populaire rubriek de laatste tijd op belclimb die van "te koop" is geworden.

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

14-5-2013
16:40

 

De Guido weg, de Cham weg,...

Er zijn geen zekerheden meer in het leven.

Ik ga het ook dan maar voor bekeken houden, zeker ?

Wil Eddy als laatste de deur dicht doen?