La solution pour ceux qui ne veulent pas travailler ou étudier. Les messages liés à l'escalade ne doivent pas se retrouver ici!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Vraag aan Leffe liefhebbers

Tijl 8 4520 4-12-2008 16:19  

Dernière réponse

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

3-12-2008
11:20

www
 

Vraag aan Leffe liefhebbers

Wat te doen met een teruggevonden 75cl fles blonde Leffe waar 18/04/2007 als houdbaarheidsdatum op staat?

A - Per opbod verkopen via Ebay en rentenieren van de winst
B - Op een goede avond met oude, goede vrienden soldaat maken zonder risico op maagproblemen
C - Als relikwie aan vervlogen studententijden op de schouw laten staan en zo maagproblemen vermijden

Met dank voor de goede raad...
T

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
895 posts

3-12-2008
14:24

 

Hey Tijl ...
't zou weer moeten lukken dat ik geen cursus gegeven heb bij interbrew ...
1. Oude concerven enz ... vooral dat spul dat op de bergen ligt en met hopen op de zuidpool ... heeft wetenschappelijk enorm veel belang ... hoe zat dat met die sardienen en hun cadmium in de jaren 1800 enz
2. Met bier is de situatie "principieel" natuurlijk anders ... polutie van de ingredienten ... enz maar vooral de smaak ! De smaak van dat half verrot bier van de jaren stillekes is geen refferentie ... en die oude rakkers, de proevers, hun geheugen betreffende dat bier van vroeger als ze dat in de brouwerij testen is niet fameus en bovendien mogen ze hun gebit niet in hun glas laten vallen ...
3. En die snotneuzen ... dat is de smaak van vandaag en marketing gezien wordt die gevolgd ...

Blijft dat fleske van een paar jaar oud ... choco drinken ! tenzij ge die leffe absoluut wilt proberen ... de smaak zal dus niet meer "authentiek" zijn ... hooguit krijgt ge er het scheit van ... dus alleen naklimmen !!!

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

3-12-2008
14:37

 

opendoen, proeven en vertrouwen op uw smaakpapillen!

Niet goed, uitspuwen en in de pompsteen uitgieten

Wèl goed, voor TV installeren, Dvd inladen en ...

 

 

Tosse
le pendule, je ne fais que ça
153 posts

3-12-2008
16:16

 

-->hooguit krijgt ge er het scheit van ... dus alleen naklimmen !!!<--

Qua "droge" humor kan dat tellen... ik heb er alvast goe mee gelachen...

 

 

Jo
parfois ça m'arrive de grimper
1843 posts
Think different!

3-12-2008
16:56

www
 

Moest het nu over goed bier gaan, zou ik zeggen: dat zal zeker nog niet slecht zijn, maar misschien juist nog beter en voller van smaak...
Mijn Dobbele Palm van vorig jaar begint juist op smaak te komen!

Maar ja, het gaat over kLeffe... afgaan op de smaak is een goeie raad. En van wat vlotte stoelgang gaat ge niet dood.

Maar wat dat naklimmen van den Eddy betreft: drinken en klimmen gaan niet samen!
(klimmen en drinken daarentegen... )

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

3-12-2008
22:56

www
 

ahum

als notoire ex-Leffedrinker moet ik zeggen dat het nog wel eens durft tegen te vallen.

Moest de fles wel de nodige aromas bezitten om de smaakpapillen te kunnen bekoren, dan is de suggestie van Toffe ontoereikend: een DVD duurt te lang, of het moest een reclamefilmke voor waspoeder zijn.

G

 

 

DJ
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
592 posts

4-12-2008
09:12

 

Bwa, dienen promo dvd van Vaude is anders ni slecht (vooral 't eerste filmke dat er op staat) en duurt maar een half uurken!
(zat deze maand bij Bergen Magazine)

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

4-12-2008
16:19

 


Moest de fles wel de nodige aromas bezitten om de smaakpapillen te kunnen bekoren, dan is de suggestie van Toffe ontoereikend: een DVD duurt te lang, of het moest een reclamefilmke voor waspoeder zijn.



Niet iedereen zuipt op jou tempo hé