Vos commentaires sur les voies, nouvelles ouvertures, prises cassées, cotations, répétitions fabuleuses, pitonage, oiseaux & vipères... en Belgique seulement!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

YEAAAAHHHHH ..... razorblade

Guy Van den Bergh 7 2785 5-12-2003 20:49  

Dernière réponse

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

30-11-2003
14:22

 

YEAAAAHHHHH ..... razorblade

Zo klonk het deze middag op den Alegne.
Nicolas Favresse klom vandaag zijn 2e 8c in Freyr. Het koste hem wel een steak in zijne vinger, maar dat had hij er graag voor over.
Ondertussen trok sexy motherfucker, Sean, met kort broekske, tetten bloot en badmutske op enkele pogingen in slip a clou - masque a gaz.
Werner Van Steen nam van deze gelegenheid gebruik om alles op foto vast te leggen.
Dames foto's vd Sean zijn te bestellen op http://www.boulder.be en worden persoonlijk door Sean bij u aan huis afgeleverd.



- Razorblade 8c: start ted gilette, aan het dakje rechtdoor. In slip a clou aangekomen gewoon rechtdoor. Simpel, is het niet? niet naar links, niet rechts gewoon rechtdoor.

- lady shave 8a+: Iets gemakkelijkere variante, als't schuim u halverwege op de lippen staat, afslaan in slip a clou en deze verder uitklimmen ipv rechtdoor. nog 4m rechtdoor en de kwotatie stijgt van 8a naar 8c.... Aan jouw de keuze 8a+(sla af naar links) of 8c(rechtdoor)

- air max 8a+: voor mannen met ballen of vrouwen met ???? variante op ladyshave. je pikt niks in van duel en je traversert vd relais van duel naar relais van razorblade.

-masque a gaz 8b: Niet voor pussy's. slip a clou en gewoon blijven doorgaan.

Een topo update zal ten gepaste tijden gepubliceerd worden, er wordt aan gewerkt.

ps: Nicolas wordt het geen tijd dat ge een plakketje bijplaatst boven de relais van le clou?
 
[last edited on 2003.11.30 14:22:12]

 

 

Seán
Ca Colle!!!
251 posts
DAS is good for you!

29-11-2003
21:22

 

Traduction:
Nicolas a razé son moustache avec razorblade!!!

Guy wanneer gaat gij is u p$%^* scheren??

Mijn gasmasker zal nog wel uit de kast komen met al die toxische gassen...komt in orde, houd diene westmaele maar klaar!
 
----------------
"May the God of friction be with you!"

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

30-11-2003
17:17

 

Sean, volg. week ga ik colonnettekes trekken in Zuid-Frankrijk. Vanaf dan ben in normaal gezien elk weekend beschikbaar, of zal er voor zorgen.
Ik ga eerst de lady-shave afwerken en dan zet ik mijn gasmasker op en ga verder door.

We zullen de spelregels aanpassen:
-1e setje een pint
-2e setje blonde ciney
-3e setje duvel
- relais = trappist

We zullen nog wel een sponsor moeten zoeken dan.
Maar in afwachting kan ik al wel een afgedankte tapinstallatie plaatsen in't groot gat van troucage.
In mijn geval zal er nog veel bier moeten vloeien eer ik aan de trappist toe ben.

ps: Wel vermelden als ge eerst al langs boven zijt gaan kijken of niet... dat zal bepalend zijn voor het soort trappist.
 
[last edited on 2003.11.30 17:17:50]

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

30-11-2003
00:36

www
 

Werner stuurt zo snel mogelijk de foto's naar mij door.
Ik vertrouw mijn eigen typcapaciteiten niet meer om nu nog een nieuwsbericht over de prestatie te posten, morgen (zondagavond) nuchterder

G

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

1-12-2003
14:30

www
 

Encore une fois bravo Nico! On peut applaudir des deux mains. D'ailleurs on est tous impatient de voir les photos!!!

Hube

 

 

werner van steen
[email protected]
posts

1-12-2003
22:36

 

Guy, wat gij daar zegt van die levering van de foto's da klopt ni helemaal zenne.
Het zit zo: als vrouwen foto's bestellen worden die persoonlijk door MIJ afgeleverd na 22u, franco huis, liefst "cash".
Als gasten foto's bestellen gaan die in ne kartonnen koker NO FRANCO met taxipost !

De filmpkes zijn vanmorgen per express naar het lab vertrokken !
De Sean zal der goe opstaan met zijn shortje. Da kiekevlees vraag ik wel in 't lab dat ze da wa retoucheren
En onze Nicolas natuurlijk. K'snap het nog altijd nie hoe dat em die laatste pas doe maar het gaat... ik hing er op 3m af om het te aanschouwen.
Nog is bedankt voor de sympathie gisteren in Bleau. Zo'n competities mogen der nog veel komen !
En ik klim dan zelf wel nie meer, ik geniet er des te meer van om de nieuw krakken bezig te zien !

CHEERS !
werner van steen

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

5-12-2003
20:49

www
 

Ze hebben begot een wreed schoon pulloverke over Séan zijn kiekevlees gemonteerd

G