Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Pijn in 2 pezen in mijn linkerhand

Axelvanettinger 6 7383 7-6-2008 08:18  

Dernière réponse

Axelvanettinger
un verre d'eau svp
9 posts
I live to climb, I climb to live! You do too? Let's live together!

17-4-2008
23:58

www
 

Pijn in 2 pezen in mijn linkerhand

Ik zit met een vraag ove een ,laat ik het maar, blessure noemen.

Ik was afgelopen woensdag avond in de klimhal om nog wat te boulderen en aan een projectje te werken.
Maar al voordat ik goed opgewarmd was en ik in een 3tje hing in het boulderhok, verkrampte mijn ring en middelvinger en bleef in arque positie staan, in eerste instantie had ik het niet door want ik was in gesprek met een andere klimmer totdat ik een greep wilde pakken en merkte dat mijn vingers krom stonden. Ik kon ze wel weer strekken en heb er geen pijn van maar de rest van de avond heb ik het toch wel gevoeld hoewel het neit hinderde en ik niet op mijn max kon klimmen.

Vandaag ben ik gewoon naar mijn werk gegaan alleen ik kon nog geen schoenendoos op de plank zetten met mijn linker hand, en toen ik vanavond thuis kwam was heel mijn linkerarm verstijft.

Is dit een ernstige waarschuwing van mijn lichaam of ben ik gewoon verkrampt en moet ik een weekje niet klimmen. Wat ik vergeet erbij te zeggen is dat ik afgelope zondag en dinsdag ook al volle dagen geklommen had en ik daarom niet veel wilde klimmen. wat erna ook niet van gekomen is...

Alvast bedankt voor alle hulp,

Ax

 

 

gr
le pendule, je ne fais que ça
153 posts
Keep walking

20-4-2008
19:21

www
 

Ga naar de dokter en doe je verhaal. Dit lijkt me niet normaal.

 

 

Axelvanettinger
un verre d'eau svp
9 posts
I live to climb, I climb to live! You do too? Let's live together!

20-4-2008
22:16

www
 

ondertussen is het wel weer wat beter met mijn hand het doet geen pijn meer, alleen het openen en sluiten gaat nog een beetje moeizaam, maar wat ik wel wil weten en niet achter kom is welke en waar lopen de pezen in je middelvinger op wiki staat het namelijk net niet beschreven de tekeningen houden op halverwege de hand en ze praten alleen maar over de pezen in je onderarm..

Bedankt,

Ax

 

 

Lucaske
un verre d'eau svp
10 posts

5-5-2008
20:08

 

je middelvinger pees ligt zoals elke pees in elke vinger, juist in het midden.

 

 

 

regletslet
un verre d'eau svp
9 posts
't zijn al bakken !

7-6-2008
08:18

 

Da's gelijk kramp in uw kuiten hé. Als die een beetje ferm is voel je dat toch ook nog een tijdje daarna.