Titre | Posté par | Réponses | Vues | Dernière réponse | |
Bug reports |
Hube | 65 | 10455 | 19-11-2008 08:45 |
Dernière réponse
Bug reports
Gelieve in deze thread eventuele bugs te vermelden.
Merci d'utiliser ce thread pour signaler les bugs éventuels.
Hube
http://www.belclimb.be/forum_posts.asp?topicID=9553&first=true
In IE7 ontbreken soms deeltjes van de tekslijnen in het algemeen overzicht. Bij vernieuwen zijn het andere delen, daardoor zijn enkele lijnen onleesbaar.
Bij het bewerken in IE7 komt hij op pagina niet gevonden , een vernieuwen is noodzakelijk.
Met Firefox is dit allemaal OK.
In IE7 zijn er EDIT problemen, als men een bericht meerdere malen Edit, verdwijnen er stukken.
Bijkomende Edit als test in IE
Edit probleem in IE : verdwijnen van tekst is OK, ook leesbaarheid is OK - Na edit in IE: Pagina niet gevonden is nog aanwezig !!!!
Locatie laatst geposte berichten?
Heb net berichtje gepost in deze thread:
http://www.belclimb.be/forum_posts.asp?topicID=1309first=true
Er is nog redelijk wat plaats op p. 14 voor posts, en het bericht is daar dan ook correct gepost, maar als ik klik op 'laatste' (om naar het laatste gepost bericht te gaan), stuurt hij me steeds naar p. 15. En deze is - uiteraard - nog 'blanco' ...
(ik had het probleem ook al voor ik de post in deze thread deed)
Aanduiding van een actief topic deze dag,
als je naar het subforum overzicht gaat (café, naast de kwestie, gezocht ...) dan had je vroeger een rode aanduiding op het groene papiertje als die topic die dag actief was geweest.
Lijkt me wel praktisch om dat terug te hebben...
Het AND teken (onder de 1 op AZERTY) komt niet door.
Hier moet het staan: (EDIT: staat er blijkbaar niet)
zie:
http://www.bealplanet.com/portail-2006/index.php?page=outils_maintenancelang=us
EDIT: tussen maintenance en lang= moet er een AND (op AZERTY onder de 1)komen.
Inloggen onder Mozilla en Win2000
Bij inloggen onder Win2000 en Mozilla, komt er een ander inlogvenster en moet men opnieuw naar www.belclimb.net gaan (een vernieuwen werkt niet). De inlogprocedure werkt wel, maar voor verder werken moet men een truukje doen)
Aantal posts
Is enkel een geeky ego-ding, maar vroeger had ik meer posts op het forum ...
volgorde posts op forum
IDD
de posts in de forums (fora)komen niet altijd in chronolische volgorde.
Jammer dat we ons nu beginnen ergeren aan onze vroegere uitweg tijdens frustrerende uurtjes
QED!!
Bekijk de datum van deze post maar en vergelijk met de andere!
Toevoegen bericht
Bij het toevoegen komt men niet altijd op de goede plaats terecht. Ik heb het al medegemaakt, met delete en terug schrijven was het OK. Ik zie dat Veerle ook een dergelijke opmerking heeft geplaatst.
EDIT: een analyse van bvb naast kwestie toont inderdaad een niet logische volgorde van geposte items.
Veerle1
fidèle client
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)
12-4-2008
10:53
Hey Guido,
idd, heb het al enkele keren meegemaakt, alleen bij mij komt het niet meer in orde. Heb wel meerdere blijvende problemen met de nieuwe versie (inloggen bijvoorbeeld lukt niet altijd ...)
Verder zag ik net bij 'Woordassociaties' in de rubriek Naast de kwestie dat nog iemand zijn bericht ergens verloren is terecht gekomen
Veerle1
fidèle client
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)
4-4-2008
16:30
En nu ik eraan denk: nog iets dat bij mij niet marcheert, er komen nergens meer foto's door. Zelfs in artikels die al langer geleden geschreven zijn (en de foto's dus bij het document hoorden), krijg ik enkel een witte kader met een rood kruisje
Spijtig ...
veel lege ruimte
Is het een idee van mij ... ?
Het lijkt mij dat er nogal veel lege ruimte zit in de berichten. Gevolg is dat je zeer ver moet scrollen voor je onderaan de pagina aan het laatste bericht bent. De oude lay-out was compacter (denk ik) en veroorzaakte minder minder pijn in mijn scroll vinger.
Voor als je het nog niet gemerkt heb, bij alle routes in de database staat nu een foto van een dame in een klimhal.