Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Goed accupuncturist gezocht ...

Bender 6 3694 29-1-2008 23:35  

Dernière réponse

Bender
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
715 posts

28-1-2008
08:08

 

Goed accupuncturist gezocht ...

Hoi,

Ik zit met wat kwaaltjes, die moeilijk op te lossen zijn met de klassieke geneeskunde. Ik had vorig jaar in maart een zeer goede ervaring met (geen reclame ) uit Gent.
Nu zoek ik echter iemand in de buurt van Leuven die graag ook bedreven is met Tai Chi.
Mijn ervaring was dat de hoofd-effecten van hoop dat dit kan verlengd worden via Tai-chi en kruidentherapie.

Alvast bedankt voor de suggesties.


 
----------------
"You don't have to be a fantastic hero to do certain things -- to compete. You can be just an ordinary chap, sufficiently motivated to reach challenging goals." (Ed Hillary)

 

 

BCN
red.
28 posts

28-1-2008
08:08

 

moved for the sake of all

This thread was moved by Tijl

 

 

Elss
un verre d'eau svp
17 posts

28-1-2008
18:46

 

016/470535 Is iemand uit Neerijse. Aan te raden.

 

 

Elss
un verre d'eau svp
17 posts

28-1-2008
18:47

 

Neerijse ligt achter L en is dus in de buurt van Leuven.

 

 

Bender
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
715 posts

30-1-2008
16:28

 

Thnx E,

Zal het uitproberen en ik weet wel eens te zeggen hoe het meeviel als ik u zie in de de hungaria.

Nog efkes, edit want ik probeer deze mensen al sinds 2 dagen via tel., gsm, en mail te bereiken, maar vind geen gehoor. 'k ga nog verder proberen, maar ondertussen ook verder zoeken.

Grts en klim ze!

B
 
[last edited on 2008.01.30 16:28:34]

 

 

Bender
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
715 posts

30-1-2008
16:26

 

Dat is nogal prive en iets waar ik niet graag over op een forum praat, maar je kan me altijd mailen en jezelf voorstellen. Dan kan ik je misschien wat meer info geven.

Maar puur functioneel wil ik tai chi erbij om wat we proberen te herstellen met acupunctuur blijven onderhouden en de werking van de behandeling bevorderen. Mijn vorige therapeut was een kinesist van opleiding en kon voor de rest niet veel meer doen dan om de zoveel weken een sessie herhalen.

Grts

----------------
"You don't have to be a fantastic hero to do certain things -- to compete. You can be just an ordinary chap, sufficiently motivated to reach challenging goals." (Ed Hillary)

 
[last edited on 2008.01.30 16:26:30]