Vos commentaires sur les voies, nouvelles ouvertures, prises cassées, cotations, répétitions fabuleuses, pitonage, oiseaux & vipères... en Belgique seulement!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Werkzaamheden in Dave

Eddy de Ouwe Rakker 1 2498 10-10-2007 09:45  

Dernière réponse

Eddy de Ouwe Rakker
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
895 posts

25-10-2007
21:16

 

Werkzaamheden in Dave - jacht op 13 october - grimpday aan de citadel -enz

Ik zal dat regelmatig editeren zodat de toestand actueel blijft :
- Dat men in het links massief niet mag rappelen - abseilen - moulinetten- topropen - met stenen en touwen gooien - dat men langs het pad tussen beide massieven naar beneden moet - enz zijn ondertussen "algemeen" bekend alhoewel ... met de daaronder rondrazende autos er toch nog altijd vragen komen in de zin van "waarom" en "jamaar", ... Dit maakt deel uit van een "hoop" beloftes die we hebben moeten maken om in Dave nog te mogen klimmen ... In het kader daarvan werd er tijdens de week door CAB in de "couloirs" en langs de rotsen met "zwaar materiaal" gewerkt.
De opruimingswerken voer ik op mijn eentje in de komende weken uit - om de rust zo weinig mogelijk te verstoren - ... dus wees daar dubbel voorzichtig - er liggen nogal wat onstabiele bomen in het couloir DUS BLIJF OP HET PAD !!! ... Ik zal ervoor zorgen dat de rode markeringen van het pad terug zichtbaar zijn, dat telkens tegen het weekeinde het pad is vrijgemaakt, enz.
In het vrijgemaakte deel zijn reeds een paar "oude" routes terug te voorschijn gekomen en zoals voor de rest van het massief mag IEDEREEN daar doornstruiken, klimop, gras, zand en andere rotzooi verwijderen (geen beschermde planten)vooral in de klimlengtes bovenaan zodat degenen die daar beneden rondhangen, eens tot boven geraken (bof) ...
sportieve groeten Eddy

 
[last edited on 2007.10.25 21:16:25]