Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

wat te doen bij...

sander2 5 3671 8-10-2007 15:38  

Dernière réponse

sander2
est-ce que j'ai droit à une bière ?
48 posts

7-10-2007
14:07

 

wat te doen bij...

kheb al een week last aan de aanhechtingspezen van mijn biceps aan mn elleboog.

als ik de dag na een zware bloksessie weer ga klimmen, dan heb ik er telkens weer last van.

Nu is mijn vraag wat je juist kan doen om het genezingsproces te versnellen.

wanneer fixatie met ijsblokjes, wanneer koud-warm-baden, wanneer warmte, wanneer massage...

 

 

fieke
parfois ça m'arrive de grimper
1154 posts

7-10-2007
17:52

 


als ik de dag na een zware bloksessie weer ga klimmen, dan heb ik er telkens weer last van.

Nu is mijn vraag wat je juist kan doen om het genezingsproces te versnellen


Volgens mij vinden uw pezen dat niet zo leuk om zo afgejakkerd te worden. Rust is ook belangrijk. Dus misschien is het beter om de dag na een zware klimsessie in de zetel te kruipen met een goed boek of zo ...

 

 

Dietger
un verre d'eau svp
4 posts

8-10-2007
12:32

 

Is dat zoiets als een klim-elleboog een onstekingspijn onder de biceps, ter hoogte van de elleboog? dat heb ik ook. Buiten minder zware routes heb ik nog geen oplossing gevonden

 

 

Kim.
est-ce que j'ai droit à une bière ?
32 posts

8-10-2007
13:06

 

Rust kan inderdaad wonderen doen. De rustperiode wordt gebruikt om je vezels terug te herstellen. Je training heeft dus pas succes als je ook voldoende rust. Niet 2 dagen na elkaar trainen (min. 24u rust), zeker niet na een zware training. Als je niet kunt blijven stilzitten zijn er alternatieven genoeg (vormspanning, uithouding...).

 

 

sander2
est-ce que j'ai droit à une bière ?
48 posts

8-10-2007
17:30

 

mja iets als een klimelleboog zalt zijn denk ik

ik ga morgenavond nog eens klimmen, van zodra ik iets voel stop ik

Dikwijls heb ik de dag na een stevige training, veel meer kracht en energie en dus veel zin om meteen weer de klimzaal in te trekken

 
[last edited on 2007.10.08 17:30:30]