Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

huidherstel

mr_pink 7 4723 3-7-2007 18:21  

Dernière réponse

mr_pink
un verre d'eau svp
7 posts

28-5-2007
13:11

 

huidherstel

Sinds ik meer en meer buiten klim krijg ik veel last aan te toppen van m'n vingers.
Dat is wel typisch als je klimt, maar bij mij is het net iets te erg aan het worden, m'n vingers beginnen er soms van te bloeden, moet aan bijna alle vingers tape plakken,.... .
Bestaan er bepaalde zalven of andere zaken om je huid sneller te laten herstellen?
Er bestaan zelfs bepaalde second skin handschoenen?
Ik dacht dat m'n huid vanzelf ging herstellen, maar de volgende keer dat ik klim ligt alles weer open na een paar uur...
Alle tips voor(snel) huidherstel/versteviging zijn welkom.

 

 

marie-anne
parfois ça m'arrive de grimper
1493 posts

28-5-2007
13:51

 

Homeoplasmine of Neutrogena.
Er zijn genoeg middeltjes te vinden hier op het forum. (zoekfunctie gebruiken... )

Gezond eten en extra vitamientjes komen je binnenkant ook ten goede. En, als het vanbinnen goed zit, komt het vanbuiten ook ten goede

 

 

De Fre
fidèle client
418 posts
The greatest pleasure in life is doing what other people say you cant. Jason Kehl Dosage I

28-5-2007
16:09

www
 

Climb on !!


kleine grijze potjes met oranje of groene sticker er bovenop, in sommige klimzalen en de meeste klimwinkels verkopen ze dees ( ligt meestal in een doorschijnend emmertje )


geneest supersnel, een gesprongen bloedblaar kan op 1 nacht slapen terug dicht zijn, en kan je gewoon voort klimmen !

http://www.climbonproducts.com/


echt een aanrader








 
----------------
Let's go climbing !!! -El muchacho loco...

 

 

De Fre
fidèle client
418 posts
The greatest pleasure in life is doing what other people say you cant. Jason Kehl Dosage I

28-5-2007
16:19

www
 

eneuh, gewoon meer klimmen en zo'n lekker taaie eelt-laag laten groeien helpt ook....

mss ligt het ook aan je grijptechniek, als je toppen openliggen, leg je je vingers mss verticaal op een greep ( gesloten hand )

probeer gewoon je hand te onstpannen en open te laten...
 

http://www.8a.nu/site2/
-> ga bovenaan naar ARTICLES -> klik rechts op TRAINING -> Scroll omlaag naar RECRUITMENT FINGERTRAINING -> klik -> rechtse foto, is slecht voor de vingerkootjes, maar ook voor de toppen, enkel te gebruiken op extreem kleine randjes, misschien klim jij zo, probeer dan gewoon wat meer je hand te openen zoals op foto 1 of 2

(klik ook eens door naar introduction article 2002 bovenaan )


veel succes

----------------
Let's go climbing !!!
-El muchacho loco...

 
[last edited on 2007.05.28 16:13:37]
 
[last edited on 2007.05.28 16:19:13]

 

 

mr_pink
un verre d'eau svp
7 posts

6-6-2007
07:46

 

bedankt voor de info, zal dat zeker eens bekijken.

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

3-7-2007
16:47

www
 

Heb nu ook climb on gekocht en werkt verbazend goed snel!

 

 

Jos uit het bos
le pendule, je ne fais que ça
130 posts

3-7-2007
18:21

www
 

ik maak ni graag reklam
maar climb-on ruikt geweldig goed!