Vos commentaires sur les voies, nouvelles ouvertures, prises cassées, cotations, répétitions fabuleuses, pitonage, oiseaux & vipères... en Belgique seulement!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

batman

petje 13 2974 29-8-2006 12:31  

Dernière réponse

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

3-8-2006
09:23

www
 

batman

Is er iemand op dit forum die een goede verklaring kan geven waarom het greepje op het einde van batman teruggeplakt is? Het ging toch goed zonder greep? Erg jammer dit.
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

popol
bleau-kids generator
2947 posts
late night spammer

3-8-2006
17:18

 

Effe een gokje wagen: het DAS-comité kon de route niet meer klimmen zonder dat greepje?

Mijn persoonlijke mening: als er ergens een greepje uitbreekt, moet je dat niet terugplakken.
Gewoon route nieuwe quotatie geven. Gebeurt zelfs met een vijfke, dus waarom niet met een 8a?
 
[last edited on 2006.08.03 17:18:11]

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

7-8-2006
09:24

 

Een unieke route in Belgie 100% naturel!!!
Er is daar iets terug geplakt dat er niet thuis hoort. Het is echter perfect mogelijk zonder deze greep, zoals vroeger reeds bewezen was, ook voor de kleinste onder ons!!!! Het vraagt wel een beetje inzicht en souplesse in het bekken.


Voor de opportunisten: met geplakte greep max 7a+!!!
 
[last edited on 2006.08.07 09:24:18]

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

7-8-2006
09:27

www
 

Nou is 7a+ overdreven. maar als ik met mijn overgewicht het ook kan zonder geplakt greepje, hoeft een onnatuurlijke greep die er niet thuishoort, zeker niet teruggeplakt worden!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

Leon
le pendule, je ne fais que ça
106 posts

7-8-2006
10:21

 

Petje, waar heb jij dan in vredesnaam overgewicht??
In je onderarmen?
 
----------------
"If you don't let go, you can't fall off !" ? Jerry Moffat

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

7-8-2006
11:40

www
 

(off topic)

geloof me, ik ben echt niet meer het gewicht dat ik een paar jaar gelden had! En toch vind ik dat dat greepje er weer uit moet!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

Ulf Lennertz
est-ce que j'ai droit à une bière ?
38 posts

8-8-2006
18:26

 

Ook bij de start van Apollo is een greepje geplakt (het lijkt wel een stukje stoeptegel, hondslelijk)

 

 

Kris 'xke' Smekens
ultimate chuffer
571 posts
failure never hurt anyone , until now ....!!

8-8-2006
20:13

 

het greepje dat bij apollo is geplakt was een greepje uit de boulderinstap dat was uitgebroken ... is gewoon terug in 'originele' staat hersteld

keep up the good work

greetz xke
 
----------------
failure never hurt anyone , until now ....!!

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

9-8-2006
08:47

www
 

Bij apollo had ik ook gezien, ook lelijk en ook te doen zonder. Jammer maar begrijpelijke keuze, de keuze in batman is voor mij totaal onbegrijpelijk.
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

jochenA.
fidèle client
217 posts

9-8-2006
18:44

 

plakke is om van te kakke.... das tog ni natruurlek...

 

 

popol
bleau-kids generator
2947 posts
late night spammer

9-8-2006
20:07

 

Het gaat hier niet over "iets van de route afkennen", het gaat hier over principes. Zonder grens op routequotatie.

En David, als ge u in uw gat gebeten voelt omdat ik het DAS-comité erbij betrek, dat heb ik gedaan omdat "geen grepen plakken" naar ik mij meen te herinneren één van de principes is waar ik me wél achter kan plaatsen. (quoting Nicolas Favresse: "Nous tentons également de banir toutes formes de modification de la roche pour rendre un passage "faisable".").
Dat smileyke staat voor LOL, by the way. Een grapje dus, of wat ironie. Alleen werkt die niet meer als je ze moet uitleggen.
 
[last edited on 2006.08.09 20:07:05]

 

 

tweecplus
le pendule, je ne fais que ça
184 posts

28-8-2006
18:32

 

ahahaaaa...

2006-08-27: Carrière Jaminon
Tom V klimt Batman (8a+), redpoint:
Prachtige spectaculaire route!! Zonder de nutteloze geplakte steen op het einde.

 

 

Tim.
le pendule, je ne fais que ça
59 posts

29-8-2006
12:31

 

Yeah

Ahaa, Tommy Boy, nice work! Zoveel mogelijk klimmen en zo weinig mogelijk zeveren 'T is hier soms juist een kindertuin echt waar! Als ge routes gemakkelijker wilt maken met extra grepen, dan is er nog altijd de zaal. En daar heeft de Venkel eerst heel hard getraind en nu geknald op een propere manier! Komaan mannen keep up the good spirit! Binnenkort verhuizen we weer allemaal van dat hol naar Freyr om in de najaarszon onze fivetennekes nog eens te laten werken op die schijtplaten die de Belgische geografie toch zo mooi heeft afgeleverd.
Voila

PS; Het regent heel hard en neen, ik had echt niks beters te doen...