Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

thee

radic 13 4087 8-6-2005 13:20  

Dernière réponse

radic
girl spotter
580 posts
live the life you love, love the life you live

7-6-2005
11:12

www
 

thee

iemand een idee waar je in de buurt van Gent thee kan kopen ? Ik bedoel niet de gewone zakjes van Lipton of zo, maar gewoon eens wat speciale thees. Ik zoek bij voorbeeld Kaneelthee of zo, maar vind dat nergens...
 
----------------
Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is ?

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

7-6-2005
11:22

 

Misschien es gaan rondneuzen in de buurt van de sleepstraat? Daar heb je wel van die buitenlandse winkeltjes, misschien is daar wel een of andere aziaat die zoiets verkoopt...

 

 

marie-anne
parfois ça m'arrive de grimper
1493 posts

7-6-2005
11:37

 

Vroeger kon je verschillende soorten losse thee krijgen bij :
- Sao Paulo in de Koestraat
- Van de Kerckhove Koffies in de Brabantdam (stukje vanaf Laurentplein tot Vlaanderenstraat)

Als die 2 nog bestaan, hebben ze dat zeker

Slurp ze !

 

 

Lieven
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
646 posts

7-6-2005
12:39

 

Sao Paolo bestaat alleszins nog, in de Koestraat.
Vlak aan St. Jakobs is er (op een hoek) ook een winkel waar je alle soorten thee kan krijgen (los of zakskes).
En op de vrijdagsmarkt is er nu een Chinees groot warenhuis met een grote keuze aan thee (ook los).
 
----------------
"La mer c'est dégueulasse, les poissons baisent dedans"

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

7-6-2005
13:19

 

Ook nog bij Dille & Kamille in de Hoornstraat (vlakbij de veldstraat)

 

 

Nadia
le pendule, je ne fais que ça
132 posts

7-6-2005
14:31

 

Als je van kaneel houdt, moet je de de Yogi-thees maar es proberen. Verkrijgbaar in de natuurwinkel maar veel te duur, vind ik. Je kan beter zelf es wat experimenteren. Een gigantisch aanbod aan kruiden vind je bij Vits, 'n voorhistorische winkel aan St.-Jacobs. Tip: thee met kaneel en kardamon

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

7-6-2005
22:03

www
 

Misschien een domme vraag maar heeft dat een speciale werking???

 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

8-6-2005
08:26

www
 

Zwarte thee met kaneelsmaak haal ik in Nederland in een gewone supermarkt. In België niet te krijgen? Zelfs in frankrijk heb ik vorige maand nog zwarte thee (en ook groene) met kaneelsmaak gevonden in een hypermarchee.
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

8-6-2005
11:38

www
 

Klimmers = Theedrinkers??
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

sjmokkeltje
le pendule, je ne fais que ça
98 posts

8-6-2005
11:42

 

tja Q, had je niet verwacht hé!!
het voordeel aan thee, vind ik, is dat de smaak telkens weer anders kan zijn!! en bepaalde kruiden hebben bovendien nog een positieve invloed op ons lichaam!!! dus waarom zouden we geen thee drinken??

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

8-6-2005
12:09

 

@petje

wij kunnen dat hier in belgische warenhuizen ook krijgen maar meestal verkopen die witte producten merken ofwel lipton en die zijn nu nie super van smaak. Zo'n mengeling die je in een thee winkeltje kan kopen smaakt zoveel keer beter.

tip voor radic (en de rest): bij de turken kun je grote blikken dozen 'appelthee' kopen. Je weet wel, dat straf spul dat je wel eens krijgt als je een pitta ofzo gaat eten bij de turk. Eigenlijk is dat niet meer dan suiker en gedroogd appelconcentraat dus er zit geen theeïne in. Maar wel ideaal voor in de thermos om als energiebron te dienen bij winterse activiteiten of voor alpine tochten ofzo. En lekker!!!!
 
----------------
bunnies have more fun

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

8-6-2005
12:51

www
 

Hmm toch is proberen denk ik...
 
----------------
Hotspots, de G-plek van de Wardriver!!

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

8-6-2005
13:20

 

Voor wie het kanaal eens oversteekt
Whittard is een uitstekende thee-winkel-keten en prijs/kwaliteit tip-top in orde. http://www.whittard.co.uk

Ik sla zo eenmaal per jaar mijn voorraad in