Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Bovenarm gebroken

chewie 5 2765 28-12-2004 22:29  

Dernière réponse

chewie
un verre d'eau svp
9 posts

23-12-2004
14:21

 

Bovenarm gebroken

Hallo allemaal

Ik ben hier pas nieuw en zou graag samen met nog iemand willen beginnen klimmen. Nu heb ik over een dikke 6 maand mijn bovenarm gebroken en daar zit nu nog zo een ijzer in met 3 boutjes. Ik heb eigenlijk geen last niet meer in die arm en dinsdag moet ik nog eens op controle maar normaal gezien zou de breuk wel volledig dicht moeten zijn nu. Kan dat dan nog enige problemen geven tijdens het klimmen?

greetzz

 

 

klimbo
fidèle client
347 posts
"Het plezier in een sport wordt mede bepaald door de gezelligheid na het sporten."

23-12-2004
15:22

 

ik denk da ge da ga moeten ondervinden bij het klimmen zelf. Normaal zou een breuk wel gewoon en goed moeten genezen, maar in de medische wereld weet je nooit hé

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

23-12-2004
20:09

www
 

Het meest logische antwoord op deze vraag is: Vraag het aan uw dokter terwijl je toch al op controle gaat. Hij zal u kunnen zeggen wat je al dan niet al mag doen met uw arm en zijn advies is zeker te volgen. verder zou ik u aanraden dat je, moest zijn advies positief zijn, toch bij de minste tekenen van problemen opnieuw naar hem trekt.
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

chewie
un verre d'eau svp
9 posts

24-12-2004
00:02

 

Ja zal het dinsdag wel eens aan den dokter vragen ook maar was benieuwd wat jullie ervan dachten en of er mischien iemand een soortgelijke ervaring had ofzo.

greetzz

 

 

chewie
un verre d'eau svp
9 posts

28-12-2004
22:29

 

Ben vandaag dus bij den doc geweest en het zou geen problemen meer mogen geven. Als ik er last in krijg dat kalmer aandoen maar voor de rest

greetzz