Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

kie arts

jo! 9 6215 26-11-2004 10:30  

Dernière réponse

jo!
est-ce que j'ai droit à une bière ?
25 posts
a thing of beauty is a joy forever!

16-11-2004
13:03

 

kie arts

Hey ik ben op zoek naar goede knie arts ben reeds in behandeling maar wil een second opinion want dat blijf maar aanslepen reeds 2 maand kini achter de rug zou moeten verbeterd zijn maar vanmorgen gaan lopen en nog k....... gelijk

thanx

 
----------------
a thing of beauty is a joy forever!

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

10-12-2012
14:29

 

Veel dokters staan er precies niet in, maar misschien ben je er toch iets mee: http://www.belclimb.be/forum_posts.asp?mode=viewTopic&topicID=3297
 
----------------
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

 

 

Rine
Bleau-girl
162 posts

16-11-2004
13:43

www
 

Tom Lootens (gent)
super goede knie operatie gehad
en de ander knie gaat binnekort vermoedelijk volgen

 

 

wim
fidèle client
309 posts

17-11-2004
12:41

 

Heb al een aantal knie-operaties achter de rug ...

Ben afgelopen 2 jaar nog 2x geopereerd (afgescheurde achterste kruisbanden en afgescheurde mediale gewrichtsbanden)...

Ik ben zeer tevreden van Dr. Almqvist in het UZ Gent (best wel specifiek naar hem vragen, er lopen een heleboel dokters/assistenten rond daar in het UZ)

Nog een tip (misschien stoot ik hier sommige mensen tegen de borst): er is een groot verschil tussen een manueel therapeut en een "gewone" kinesist.
Ik ben op aanraden van een vriendin-kinesiste bij zo'n manueel therapeut-kinesist op behandeling gegaan (Bart Vantillo- Gent), en dit kan ik alleen maar aanraden !!
Een groot verschil met vroegere behandelingen door "gewone" kinesisten.

Een goede arts / chirurg is belangrijk, maar ik denk dat een goede nabehandeling even belangrijk is (of zelfs belangrijker).

Ik doe nu (met niet-herstelde kruisband) dan ook terug alles zonder problemen: lopen, MTB'en, skiën, klimmen, ....

Wim

 

 

sjmokkeltje
le pendule, je ne fais que ça
98 posts

17-11-2004
16:47

 

dr. Vandendriessche, Gent
mijn broer is door hem aan zijn beide knieën geopereerd. hij loopt toch nog altijd rond

 

 

marie-anne
parfois ça m'arrive de grimper
1493 posts

18-11-2004
07:33

 

Dokter Bart Van Backlé - Maria Middelares ziekenhuis in Sint-Niklaas.
2 jaar geleden kon ik geen 100 m wandelen zonder pijn. Na osteotomie kan ik terug klimmen !
Heeft wel een lange wachtlijst.

 

 

jo!
est-ce que j'ai droit à une bière ?
25 posts
a thing of beauty is a joy forever!

24-11-2004
10:06

 

Iemand al gehoord van dr Petrie zou in izegem zitten en assistent geweest van de befaamde dr maertens ?
 
----------------
a thing of beauty is a joy forever!

 

 

Stijn D'Haeseleer
un verre d'eau svp
5 posts

24-11-2004
12:07

 

In de omgeving van Gent:
Dr. Rousseaux: Klaverdries 93, 9031 Drongen
09/224.17.01 - Werkt samen met Dr. De Clercq.

Volgens mij beste revalidatiecentrum i.v.m. knieproblemen: Wezembeek Frank, 09/232.58.80.
Je mag rekenen dat deze 2 à 3 uur met u bezig zijn (voor de normale prijs van een kinébeurt).

 

 

Crime-fighter
fidèle client
227 posts
leave no men behind

26-11-2004
10:30

 

Regio Brussel in het Sint-Elizabeth in Ukkel bij Dr Marc Bosquet.
Heeft mijn knieën bijgewerkt en ben haar heel tevreden over.
 
----------------
leave no men behind