Titre | Posté par | Réponses | Vues | Dernière réponse | |
Coördinaten |
Geza TOTH | 24 | 6515 | 10-3-2005 21:10 |
Dernière réponse
Geza TOTH
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
968 posts
Alpi-Secourist + Wilderness First Responder
23-8-2004
19:09
Coördinaten
Een vraagje of suggestie.
Zou het mogelijk zijn om via een link of knop, alle coördinaten van de klimmassieven beschikbaar te maken via een download, dat is voor GPS bezitters gemakkelijker en sneller om ze op hun toestel te zetten, en zo de kleinere klimgebieden terug te vinden.
thx
ik heb er een hoop aangeduid op een kaart van het NGI. Of beter gezegd, op de digitale versie.
De gelukkigen met de stafkaarten van Belgie op CD kan ik dus eventueel aan een bestand helpen.
----------------
"Many years ago, I climbed the mountains, even thought it is forbidden.
Things are not as they teach us; the world is hollow, and I have touched the sky."
http://klimmen.no-ip.com
Om op je vraag te antwoorden... liever niet. Ik heb wel de ngi-file hier met de meeste massieven. Wie over de CD-rom van het NGI beschikt kan eventueel die coordinaten bekomen mits (bescheiden) kostprijs: er zijn ettelijke kilometers voor gereden
Ter info: de CD-rom van het NGI (zuiden van het land) kost slechts 50 Euro.
De kaarten zijn op schaal 1:50000 wat zeker voldoende is om een pak op weer te vinden.
G
[last edited on 2004.08.23 22:06:23]
Boekhandel of online bij het NGI. Om te anticiperen op je volgende vraag: http://www.ngi.be
G
Ik heb ze in de makro gekocht aan 42 euro/stuk.
Het zijn twee cd's: 1 voor Vlaanderen (noord) en 1 voor Wallonië (zuid). Er is wel een grote overlapping tussen de twee cd's.
[last edited on 2004.08.25 17:33:24]
@the Boss: K wil da wel hebben, aangezien ik binnenkort toch die CD's ter mijner beschikking krijg.
Laat maar iets weten...
----------------
DE LODE (LHFAM)
[last edited on 2004.08.24 13:43:31]
Geza TOTH
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
968 posts
Alpi-Secourist + Wilderness First Responder
2-3-2005
18:08
Ik weet niet of ik iets kan doen met die file voor Garmin Mapsource.
De gps die ik heb is de Garmin Etrex (dat geel basismodelleke). Indien ik die gegevens op een of andere manier zou kunnen transferen, dan heb ik wel interesse.
heb ook wel interesse voor deze coördinaten. Niet zozeer om de massieven te weten liggen, maar eerder om wat verder te experimenteren met GPS...
so, @the boss, en @joris: zou het mogelijk zijn om deze coordinaten te bekomen??