Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Teva en kloofvorming

Guido 36 9325 13-9-2005 19:32  

Dernière réponse

Greet
le pendule, je ne fais que ça
54 posts
"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet" Aristotles

20-7-2004
12:51

 

iemand ook soms een idee waar je die lederen teva's voor een schappelijke prijs kan kopen?
Kloven heb ik niet in mijn huidige teva's alleen...stinkvoeten of wat had je gedacht!

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

20-7-2004
13:59

 

In een buitensportzaak kan je ze kopen (die van Teva dus he), maar ze zijn niet goedkoop. Als t goedkoop moet zijn kun je misschien beter een ander merk kiezen

 

 

Petrov
un verre d'eau svp
4 posts

27-7-2004
23:59

www
 

Ik heb mijn teva's nu ook al nen tijd en kmoet zeggen dat het stinken nog goe meevalt
Leren teva's zouden een minder zw**tgeurtje verspreiden maar das ni aan mij besteed aangezien ek graag es in het water plons
 
----------------
Natural beauty is found inside ... Or in the Swiss Alps :)

 

 

FL
parfois ça m'arrive de grimper
2239 posts

30-7-2004
00:36

 

om de een of andere reden weten mijn teva's wanner ze thuis zijn en wanneer o pvakantie!! Thuis krijg ik er namelijk wel stinkvoeten in en op vakantie (Les Ecrins) niet !!
Iemand daar een verklaring voor?

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

30-7-2004
08:38

www
 

Een opmerking op mijn initiële vraag.

Ik heb voor mijn verlof zo'n paar goedkope sandalen van Hawks gekocht en heb die een grote tijd gedragen en geloof het of niet maar de kloofvorming was duidelijk minder. Het nadeel was wel dat die minder pak hadden op gladde oppervlakten.

 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

ruth
parfois ça m'arrive de grimper
2575 posts

11-8-2004
18:23

 

@ FL, heb hetzelfde voor, na een paar weken Frankrijk/Zwitserland, geen last van enige geuren. Nu terug 2 dagen in België en wat denk je? (ze moeten weer buiten slapen nu )

ik denk dat het te maken heeft met de lucht/vochtigheid... zeker weet ik het ook niet

r
 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 

 

Stephan aka stefke
multiforale schizofreen
4371 posts
Klimkriebels again

9-9-2004
20:18

 

Heb er net gekocht in Cham', 65 Euro voor Asolo's met Vibram-zool (kom 't model ist zelfde hé).

Om een vergelijking van de prijs te geven:
TEVA Millenium voor 40 Euro
TEVA Terra Fi voor 60 Euro
algauw verschillen van 20 - 30 Euro tov hier.

Wat de stinkvoeten betreft, sandalen met een zachtlederen binnenkant (zool) zouden minder neigen naar stinken....

En wat da lief met stinkvoeten betreft.... (CENSUUR)
 
----------------
www.geocities.com/lovelymountain Why do I climb Mountains? Because they're there. (Mallory)

 

 

ruth
parfois ça m'arrive de grimper
2575 posts

2-6-2005
11:11

 

om thread ff terug boven te halen...

da mijn teva's stinken, akkoord, daar heb ik mij al boven gezet, maar dat mijn voeten ook een onaangenaam geurtje (laten we het zo noemen) blijven verspreiden na ze te wassen, nadat ik teva's heb gedragen, vind ik niet zo fijn.

wassen en daarna insmeren met een of andere bodylotion, ze blijven stinken...

ni iedereen is daar mee opgezet ...



r
 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 

 

FL
parfois ça m'arrive de grimper
2239 posts

2-6-2005
13:39

 

Voetjes wassen met HAC of DETOL

 

 

marie-anne
parfois ça m'arrive de grimper
1493 posts

2-6-2005
14:46

 

Voetjes na het wassen insmeren met handcrème van Mylène (thuisparties... weet je wel)- katoenen sokjes aan - en daarna nachtrust. Wedden dat het geurtje 's morgens weg is ? (bij mij toch)
Succes
Is ook nog goed tegen kloofvorming
 
[last edited on 2005.06.02 14:46:35]

 

 

sjmokkeltje
le pendule, je ne fais que ça
98 posts

2-6-2005
15:48

 

over de geurtjes en leer: wij kleefden op onze rubberen zool van onze sandalen, een lederen zooltje (dat je gewoon bij de schoenlapper koopt), en de geur was op slag minder. geen noodzaak dus om teva's met lederen zolen te kopen, gewoon zelf fixen!!!
ik heb er ondertussen ook met een lederen zool, en het geurverschil is idd merkwaardig!!

 

 

Greet
le pendule, je ne fais que ça
54 posts
"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet" Aristotles

3-6-2005
22:10

 

ook teva's met leren zool blijven stinken bij mij. en bij de rubberen vooral veel vuiltjes die tussen die ribbeltjes kruipen(voor zover die nog ni weggesleten zijn). tis hopeloos
blijven stinken!
 
----------------
"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet" Aristotles

 

 

el capitan
le pendule, je ne fais que ça
63 posts
I like my women like i like my climbing shoes...tight!

29-7-2005
17:10

 

@ guido> ik heb ook last van kloven in mijn tevas, volgens mij zijn die onstaan door snelle eeltvorming doordat mijn voeten meer schuiven in mijn tevas dan in mijn gewone schoenen. Dat eelt is dan uitgedroogd, ik denk van het koudere weer de laatste weken en van laat naar de Gentse Feesten te gaan, het eelt scheurt, ben eraan beginnen pietsen met grote kloven als gevolg.
Ik denk dat een afwisseling van koud en nat en droog,... zoiezo nogal nefast is voor voetzolen.

Ik heb ze vooralsnog niet behandeld, aangezien ik er niet zoveel pijn van heb, het moeilijkste is de drang tot verder pietsen te bedwingen...
 
----------------
I like my women like i like my climbing shoes...tight!

 

 

Bronco
un verre d'eau svp
3 posts
Droom eerst je leven en leef dan je dromen.

31-7-2005
03:36

 

Uw Teva's af en toe eens grondig wassen (bvb in uw wasmashien) en geurtjes zijn weer voor een tijdje de deur uit
 
----------------
Droom eerst je leven en leef dan je dromen.

 

 

Greet
le pendule, je ne fais que ça
54 posts
"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet" Aristotles

13-9-2005
11:22

 

kan da kwaad voor u teva als ge die in een wasmachien steekt? met mijn loopschoenen zou ik dat in alle geval ni doen. wa voor wasprogramma pakte dan best?
 
----------------
"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet" Aristotles

 

 

Alex D.
fidèle client
202 posts

13-9-2005
19:32

 

En wanneer ze net uit t wasmachien komen (of uit de winkel) een superproductje opspuiten, t heet Odour Eliminator en is van t merk Granger's, alzeker bij Bever en A.S te verkrijgen. Ik zweer er heilig bij want k moest vroeger regelmatig mijn loopschoenen wassen en sins k het gebruik is dat niet meer nodig geweest! k Weet wel niet of t helpt als je schoenen al stinken...