Seulement sur l'escalade svp
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Gezond eten?

XTz 31 3383 12-8-2004 18:03  

Dernière réponse

Esteban
fidèle client
462 posts
wie't kleine ni deert,
is't groote ni weert

20-5-2004
20:21

 

ik kom eerder aan tijdens de examens (ga weer beginne nu), maar da is omda kik stilzit, en dan veel eet tijdens het studeren
 
----------------
the pain is what you feel,
the experience is what you get

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

20-5-2004
20:41

www
 

Kheb een site gevonden waar je je ideale gewicht op kan berekenen. Ik moet 400 gram afvallen om bij het ideale gewicht te komen....
Doe zelf eens nazicht...

http://home.hetnet.nl/~telegeheim1/gewicht.htm
 
----------------
http://users.pandora.be/ghost.buster/>
 
[last edited on 2004.05.20 20:41:51]

 

 

roeland
le pendule, je ne fais que ça
124 posts

21-5-2004
19:40

 

??

die borstomtrek meten is de eerste keer da ik da tegenkom. is da als ge inademt of zonder lucht in u longen, want bij mij verschilt da dan wel 15 centimeter, en da resulteerde in gewichtsverschil van 11 kilo

 

 

Toffee
parfois ça m'arrive de grimper
3933 posts

22-5-2004
00:00

 

Oeps : ideaal gewicht voor 1.84 meter : 67,5 Kg

Nog efkes werk aan de dieetwinkel

 

 

Koenkrol
fidèle client
229 posts

22-5-2004
00:45

www
 

2x per dag eten ipv 3 scheelt veel... niet snacken gedurende de dag helpt ook goed... als je honger hebt tussendoor gewoon drinken, dan is het hongergevoel weg en kan je voort... etc etc...

 

 

Herre
fidèle client
396 posts

22-5-2004
10:53

www
 

Zeer bizarre metingen hoor daar op die website.

Als ik die methode 1 toepas, zegt hij dat 68 kilo mijn ideaal gewicht is (ik weeg er ook effectief 68).

Als ik methode2 (BMI, quetelet-index) toepas behoor ik tot de categorie "te mager".



 
----------------
No pop no style, I strictly roots

 

 

jolien
kzal r int vervolg op lette
462 posts
Ook al zit je in een stampvol cafÃ, alleen zijn kan je overal

22-5-2004
11:37

 

ik vind dat ook een raar methode. Volgens deze weeg ik 7 kg te veel. En mijn BMI is heel goed. En wat heeft nu je borstomtrek met je gewicht te maken. Ik ben heel struis en breed gebouwd maar daarom toch niet te zwaar. Want heel veel vet heb ik toch niet. Volgens mij kun je dat niet tegoei berekenen omdat je niet weet hoeveel je spier-vet verhouding bedraagt. volgens mij klopt die site toch niet hoor. (dat hoop ik toch!!)

 

 

Koenkrol
fidèle client
229 posts

22-5-2004
12:28

www
 

Een bmi is ook iets dat niet voor iedereen toepasbaar is hoor.

Die berekeningen zijn gebaseerd op een model voor de gemiddelde mens. Wil het toch zeker dat redelijk wat mensen niet gemiddeld zijn. Het zijn er niet al teveel maar ze zijn er wel.

Maar dat van die borstomtrek is inderdaad zever.

 

 

jolien
kzal r int vervolg op lette
462 posts
Ook al zit je in een stampvol cafÃ, alleen zijn kan je overal

22-5-2004
15:34

 

Volgens mij is bijna niemand een gemiddelde mens. Iemand die fijn gebouwd is mag minder wegen dan iemand die breed gebouwd is. Net als iemand met dikke beenderen en met fijne beenderen. Dat zijn ook allemaal elementen die met het gewicht te maken hebben.
En met die borstomtrek is dat precies dat een vrouw met een A-cup minder mag wegen dan een met een C-cup
 
----------------
Een klimmuur zonder grepen is als een school zonder leerkrachten

 

 

simon
fidèle client
203 posts

12-8-2004
11:36

 

Als ik ga gaan klimmen is dat meestal om 10u en ik eet koffiekoeken. tijdens het klimmen een koek (pick-up, prince start,...) Tijdens de middag weer koffiekoeken en na het klimmen desnoods weer een koffiekoekof een gewoon koekje. meer hoeft dat niet te zijn en ik klim er nog goed mee ook
 
----------------
The young climber thats my name, the walls are my game!!

 

 

Esteban
fidèle client
462 posts
wie't kleine ni deert,
is't groote ni weert

12-8-2004
18:03

 

ik eet gewoon wanneer ik honger heb, maar vooral regelmatig
en ik probeer er een beetje op te letten om ni te veel te snoepe

en volgens diejen test weeg een 10 tal kilo te veel