Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Afscheid van Jan Willems

bbert 3 2665 16-8-2016 18:22  

Dernière réponse

bbert
un verre d'eau svp
1 posts

12-8-2016
08:04

 

Afscheid van Jan Willems

http://www.klimenbergsportfederatie.be/nieuws/afscheid-van-jan-willems

Zondagochtend bereikte ons het droevige nieuws dat Jan Willems van ons is heengegaan.

Jan was geruime tijd zeer actief als rotscontroleur en huttenwirt in de Chaveehut. Jan en Jeanne waren prominente leden van de 'Steenbokken', een groep van toonaangevende klimmers en alpinisten bij de VBV en VBF. Op 28 maart 2015 kregen Jan en Jeanne de kei van de KBF overhandigd voor hun onvoorwaardelijke inzet voor de Klim- en Bergsportfederatie. Daarnaast was Jan ruim 40 jaar een trouwe medewerker van BPA en draaide mee in de klimschool en de hooggebergtecursus.

Onze steun gaat in deze moeilijke periode uit naar Jeanne, familie en vrienden. We zullen Jan in ons midden missen.

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
895 posts

13-8-2016
09:42

 

Inderdaad erg triestig nieuws.
Vroeger, lang geleden, bivakeerden we samen in de vallée blanche, beklommen we de tour ronde en de bekroning de mont blanc. Er blijven nog wat foto's en vooral heel veel en erg toffe herinneringen. Hun inzet in Mozet, Goyet, Durnal, Yvoir en vooral de moeilijke taak om wat orde te houden op de massieven vraagt alle respect. Ons oprecht medeleven met jeanne en de familie in deze moeilijke periode. van al de zeldzaam wordende "oude rakkers"

 

 

FL
parfois ça m'arrive de grimper
2239 posts

16-8-2016
18:22

 

Meer dan eens gefoeterd omdat ik mijn lidkaart niet in mijn rugzak had steken ... streng maar rechtvaardig.

Bedankt Jan
Sterkte Jeanne