Vos commentaires sur les voies, nouvelles ouvertures, prises cassées, cotations, répétitions fabuleuses, pitonage, oiseaux & vipères... en Belgique seulement!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

droge stukken rots?

Rudi Frankinouille 16 3427 9-3-2010 17:14  

Dernière réponse

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

1-3-2010
09:03

www
 

droge stukken rots?

Morgen en woensdag zou ik buiten willen klimmen. Ik heb echter te weinig tijd om naar droge rotsen te zoeken. Is er iemand recent naar de rotsen geweest en kan die dan de betere stukken rots vermelden? Routes tot 6C max en Freyr zou goed zijn... Deelmassieven die droog zijn, routes die droog liggen???
Is Beez een optie? Landelies enz...

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
895 posts

1-3-2010
09:23

 

Hey Rudy,
Ik hou U op de hoogte. Het was zware zuiderwind - dus pal op de rotsen. Alles ligt drassig en overal komt er water uit het slijk en het gras tussen de rotsen - vooral onder in de vallei en waar er bomen staan zoals in Beez. Dus moet je zoeken naar compacte massieven. Vandaag schijnt de zon en de vooruitzichten zijn vrij goed op een paar buien na. Dave, Yvoir, Merinos zijn zowat de minst slechte oplossingen.
http://www.meteobelgique.be/observations/radar-precipitations.html

 

 

Harald Swen
fidèle client
430 posts
Beta male

1-3-2010
18:19

 

Dank voor de info! Ik wacht nog even tot donderdag. Twee extra dagen tijd om te drogen.

 

 

sans niveau
le pendule, je ne fais que ça
151 posts

1-3-2010
18:45

 

...ergens in het bos van Wezemaal ligt er nog een droog stukje, een beauty van een rots met ongelooflijke diva's van routes..

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

3-3-2010
08:59

www
 

condities

Vandaag superdroog in Yvoir. Hier en daar een klein vochtig plekje door uitsijpelen water. Morgen Beez eens gaan inspecteren...

 

 

Harald Swen
fidèle client
430 posts
Beta male

3-3-2010
12:16

 

Goed! Morgen ook maar 's checken.

 

 

RoxyWerner
fidèle client
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

3-3-2010
14:54

www
 

Hou ons op de hoogte heren !!

Waarvoor dank bij voorbaat

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

3-3-2010
20:39

www
 

Overal wel iets te doen

Beez: hier en daar een vochtig plekje maar vooe wie wil klimmen valt veeeel droog te vinden.
Freyr: veel droog, o.a. Al Legne zou ook zeer goed liggen

 

 

w@nnes
un verre d'eau svp
12 posts

3-3-2010
21:19

 

@ sans niveau

waar ligt die rots dan?
je bedoelt toch niet dat kleine stukje waar dat plakaat bij staat ivm steengroeve of die put met water in?

 

 

RoxyWerner
fidèle client
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

4-3-2010
08:02

www
 

idd, ge kunt er zelfs deep water soloën, als er genoeg water in 't putteke staat...

 

 

rods
fidèle client
375 posts

4-3-2010
21:25

www
 

Alegne is doenbaar. Alleen stuk tussen tartine de clous en prises tailéés ligt echt nat. Alle barsten zoals de Rab en la croisierre fantastique hebben nog tijd nodig om te drogen. Op Pucelles ligt geen enkele droge route. 5 anes is goed met een paar natte routes als uitzondering.

Vandaag en gisteren gecontroleerd maar morgen geven ze weer regen

 

 

Harald Swen
fidèle client
430 posts
Beta male

5-3-2010
08:50

 

wat een heerlijk weer gisteren: T-shirtje en genieten.

 

 

Dave Geerts
est-ce que j'ai droit à une bière ?
24 posts

8-3-2010
10:30

www
 

Het gebied van Yvoir was gisteren kurkdroog.. zalig klimmen ook al kwam de temperatuur ni boven het vriespunt! De Dalle Rose voelde zelfs warm aan

 

 

beton
le pendule, je ne fais que ça
128 posts

8-3-2010
12:42

www
 

't zal er niet beter op worden met dit weer

 

 

Bender
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
715 posts

8-3-2010
16:48

 

Gans het weekend lekker in Freyr. Wel koud in de schaduw, maar kurkdroge rots en goed wrijving. N.O. wind dus al die prachtige zuidkanten pakken he

 

 

Joris
un verre d'eau svp
16 posts

9-3-2010
17:14

 

dave

hoe liggen de rotsen in dave?