Vos commentaires sur les voies, nouvelles ouvertures, prises cassées, cotations, répétitions fabuleuses, pitonage, oiseaux & vipères... en Belgique seulement!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Setjes in John Be...

Mich 15 3890 18-4-2010 22:07  

Dernière réponse

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

25-1-2010
15:26

 

Setjes in John Be...

Iemand enig idee van wie de bovengenoemde setjes zijn? Ze hangen er namelijk nu al wel effe en staan op het punt verwijderd te worden...
Grtz

 

 

Bart Vanneste
est-ce que j'ai droit à une bière ?
21 posts

25-1-2010
21:35

 

Paco

Hi Mich,
Ze zijn van Paco, is mij verteld. D'er hangt er eentje in van Cathy want anders, met haar 1m48, kan ze onmogelijk inpikken. Dus dat éné laten hangen hé
Bart

 

 

Paul Lahaye
le pendule, je ne fais que ça
84 posts

26-1-2010
14:15

 

setjes

Heee Mich, yep! ze zijn van Paco maar ze kunnen eruit. Geef ze maar af aan de bar dan neem ik ze mee. groetjes Paul

 

 

sticky finger
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
627 posts

26-1-2010
15:16

www
 

waarom verwijderd worden?
der hangt er eentje van mij tussen, maar die schenk ik tijdelijk aan de gemeenschap. tof é.

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

26-1-2010
15:34

 

waarom?

hey,
waarom eruit? wel, er was wat commentaar gekomen op het feit dat ze er al zolang hingen (kweedet de condities zijn er nogni echt naar geweest om te enchaineren) en aangezien de groene jongens graag moeilijk doen, was er aan mij gevraagd ze eruit te halen, maar ik dacht toch eerst effe te horen van wie ze waren enz...
Soit, wat betreft de 'crux'-setjes; welke mogen er niet uit? en als ik ze eruit haal waar laat ik ze best achter? cham i presume?
grtz
PS: idd stickydude uw goedheid jegens de gemeenschap kent geen grenzen en zal u in duizendvoud ten beurt vallen ten gepasten tijde

 

 

Bart Vanneste
est-ce que j'ai droit à une bière ?
21 posts

26-1-2010
16:21

 

Tri

Je mag het setje voorbij de tri laten hangen. Ik haal het er wel uit...je hebt gelijk...enkele freyr-huisregels zouden welkom zijn.
Cathy

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

27-1-2010
10:09

 

aangezien de groene jongens graag moeilijk doen

Da versta ik nu echt niet.

Jullie dansen gewoon naar de pijpen van dat groen(roo...) hypocriet, bekrompen gespuis dat waarschijnlijk parasiteert op de rug van de werkende bevolking.

die groene jongens zijn gewoon een sluipend gif, ik weet waar ik het over heb. In de Kempen proberen ze alles in te palmen en overal de toegang te ontzeggen, maar zelf vegen ze an alle regels hun voeten!

t'wordt tijd dat ze die eens tegoei op hun plaats zetten!

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

27-1-2010
10:39

www
 

setjes

Ik zie ook het probleem niet van setjes te laten hangen.
Langs de andere kant, 't zijn die groene zageventen die ervoor (kunnen) zorgen dat massieven of toch delen ervan gesloten kunnen worden. Soms hebben ze gelijk, vaak niet...
Ander voorstel: dat ze op kop klimmende de setjes er dan zelf uithalen

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

27-1-2010
15:24

 

Gene stress allen, ik heb ook zoiets van setjes een weekend of twee laten hangen; geen probleem en hoogst persoonlijk heb ik ook ni echt last van het feit dat die er hangen, maar tis zoals hierboven gezegd; ze doen graag moeilijk en zouden wel eens heel moeilijk kunnen beginnen doen op termijn, dus zolang het redelijk blijft zie ik ni in waarom we ze niet zouden sussen met die setjes eruit te halen. Daarenboven, ze gaan hangen is niet zo gigantisch moeilijk dacht ik..? Soit, hierbij hou ik dan mijn klep.
Peace,
Mich

 

 

sticky finger
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
627 posts

27-1-2010
17:34

www
 

ey ey,

en die beurt die ik duizendmaal ging ontvangen?

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

27-1-2010
17:37

 

van 't weekend in ontvangst te nemen in de struiken ergens id buurt van john be...

 

 

sticky finger
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
627 posts

31-1-2010
09:04

www
 

gene mich gezien

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

31-1-2010
14:05

 

Kzal er morgen wel zijn, technisch werkeloos zijn heeft zn voordelen..

 

 

Mich
le pendule, je ne fais que ça
127 posts

2-2-2010
11:26

 

... Zondag was toch beter geweest vermoed ik...

 

 

Paul Lahaye
le pendule, je ne fais que ça
84 posts

18-4-2010
22:07

 

setjes

In opdracht van Jean Bourgeois zijn vandaag alle setjes uit J.B. gehaald.