Vos commentaires sur les voies, nouvelles ouvertures, prises cassées, cotations, répétitions fabuleuses, pitonage, oiseaux & vipères... en Belgique seulement!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

My yellow dream - Mozet

Rudi Frankinouille 3 2739 24-7-2009 07:17  

Dernière réponse

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

22-7-2009
20:32

www
 

My yellow dream - Mozet

Weet iemand hoe deze uitgeklommen moet worden. Gaat deze route over de laatste haak van sfinxs naar de relais van sfinxs of buigt deze route naar de 2(?) laatste haken van adrenaline. De eerste versie is m.i. een pak harder dan 6B en moet licht traverseren van de laaste duidelijke haak, onder sfinxs in om dan eventueel via sfinxs (laatste haak) uit te klimmen. Ofwel buigt die vanaf de laatste duidelijke haak naar de (nieuwe?) relais van adrenaline en klimt volledig uit over de laatste of de laatste 2 haken van adrenaline. De eigen relais zoals beschreven in de topo heb ik niet gevonden. In deze laatste versie vind ik dan de laatst gevonde haak van de route overbodig, want dan kan je beter iets vroeger afbuigen naar Adreanaline.
Kent iemand de juiste oplossing?

 

 

Kees Breek
fidèle client
278 posts

23-7-2009
22:12

 

Hoi Rudi,

Volgens mij klimt iedereen naar Sphinxs (het mythologische beest heet overigens sfinx). De topo klopt inderdaad niet. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom de route geen zelfstandig relais heeft. Was de accu op?

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

24-7-2009
07:17

www
 

Amai..

Bedankt!
Ik vreesde al zoiets. In Mozet zijn sommige 6B's toch een pak harder dan verwacht. Maar deze lijn is wel zeer mooi! Het zal bovenin dus wel wat zoeken worden...
Een eigen relais zou idd logischer zijn.