Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Leren en werken in de hoogte

Jo loubin 24 6767 12-9-2010 10:47  

Dernière réponse

Jo loubin
le pendule, je ne fais que ça
125 posts

7-5-2007
21:00

www
 

Leren en werken in de hoogte

Voor het nieuwe schooljaar ben ik opnieuw op zoek naar jongeren tussen 18 en 25 die zich willen omscholen tot poly-valente hoogtewerker met hieraan gekoppeld een arbeidscontract van 1 jaar.
meer info op
http://elektro.cdowilrijk.be
mvg

Jo Loubin
Leerkracht elektriciteit en industriele touwtechnieken - stellingbouw
http://elektro.cdowilrijk.be
CDO Don Bosco Valkenveld 70
2610 Wilrijk
0486 62 57 36

"Alle elektrische toestellen werken met witte rook;
---als de rook uit het apparaat is, dan werkt het niet meer."

 

 

StVdS
un verre d'eau svp
6 posts

14-5-2007
13:59

www
 

Beste,

Ik studeer in september af als Bachelor in de Archeologie en wil me een beetje heroriënteren (poly-valente hoogtewerker lijkt me wel wat). Ben ik ook welkom?
Indien mogelijk zou ik wel wat extra info willen (kostprijs, vereisten, ...).

mvg,
Steven Van der Sype

 

 

Jo loubin
le pendule, je ne fais que ça
125 posts

14-5-2007
14:58

www
 

kostprijs is heel weinig:
je moet ong over het jaar 100euro rekenen en ja je bent zeker welkom: dit jaar had ik oa een afgestudeerde regent LO en die draait nu ook heel goed mee. het hangt allemaal een beetje van je zelf af: wil je werken, zie je werk, ben je handig of toch tenminste bereid om handig te worden.
Kortom je maakt het zelf .
 
----------------
...;and so from the mountains we return refreshed in body, in mind and in spirit, to grapple anew with life''s problems; F.S. Smythe

 

 

Jo loubin
le pendule, je ne fais que ça
125 posts

7-7-2007
21:08

www
 

Een tip voor wie nog niet weet....

Een tip voor wie nog niet weet wat gij gaat doen in september en daarna.
Wil je nog niet gaan werken, maar ook nog niet stoppen met school...