Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Carrie Cooper: 39 Weeks

Hube 5 1233 11-10-2011 00:43  

Dernière réponse

Hube
Master Chief
5488 posts

7-10-2011
16:09

www
 

Carrie Cooper: 39 Weeks

Carrie Cooper climbing at 39 weeks pregnancy. Inspiring!

http://vimeo.com/26783558

Hube

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

7-10-2011
20:53

www
 

?

Medisch totaal onverantwoord m.i.

 

 

jaapi
le pendule, je ne fais que ça
185 posts
Climbing is not about holding on, it's about letting go...

10-10-2011
15:34

 

waarom onverantwoord (medisch gezien)??

 

 

Rudi Frankinouille
où sont mes tabourets de bar personnalisés?
524 posts
Ik heb laagtevrees...

10-10-2011
18:43

www
 

risico moeder / kind

Onafgezien van het risico dat ze loopt als ze zich misstapt en met haar buik ergens tegen knalt en hierdoor haar baby in gevaar brengt is de klimsport een verticale sport waarbij HF en BD sowieso (sterk) omhoog gaat. Zeker voor een zwanger zal dit m.i. redelijk hoog kunnen oplopen en zo haar baby en zichzelf kunnen in de problemen brengen.
Het lijkt allemaal tof maar of het nu echt nodig is???

 

 

jaapi
le pendule, je ne fais que ça
185 posts
Climbing is not about holding on, it's about letting go...

11-10-2011
00:43

 

buik ergens tegenaan...mja, zolang ze niet in een 3a in freyr kruipt is die kans wel klein denk ik.

En ivm die HF en BD... het lijkt me dat ze ver onder haar niveau aan het topropen is en dus behoorlijk relaxed kan klimmen. Meer dan dat zal er sowieso wel niet inzitten met zo een buik (hoewel, ik verschiet soms van sommige mannen!! )

allé ja...persoonlijk zie ik geen graten zolang ze goed naar haar lichaam luistert en alleen heel relaxed klimt. Geen zware sleurpassen, geen voeten die loskomen, geen buikspierbelastende bewegingen etc. Maar dat lijkt toch allemaal zo te zijn. En ze geniet er duidelijk veel van.
Slim gezien trouwens om zo een integraalgordel te nemen. Zo heeft ze geen belasting op die buik.

Ik hoop alleen dat ze in de buurt van een auto en een ziekenhuis klimt en niet in the middle of nowhere...want die baby gaat ook ooit willen meedoen eh.