Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Klimzaal Beijing (Peking) China

Invator 8 2913 21-3-2011 11:01  

Dernière réponse

Invator
est-ce que j'ai droit à une bière ?
22 posts

15-3-2011
14:35

 

Klimzaal Beijing (Peking) China

Vanaf begin juni tot midden september zit ik (werkgerelateerd) in Beijing (Peking, China). Ik vroeg mij af of er al iemand hier ooit geklommen heeft (Indoor), aangezien ik graag zou blijven verder klimmen (kwestie van niet teveel kracht te verliezen ).

Ik heb op Google al wat gevonden, maar meestal gaat het om info van pakweg 2 jaar oud. Ik lees veel over 'Ole Climbing', maar die hun website is niet meer beschikbaar, dus vroeg ik mij af of die klimzaal überhaupt nog bestaat.

Alle info is welkom! Merci!

 

 

Catsjit
le pendule, je ne fais que ça
106 posts

15-3-2011
22:48

www
 

http://www.cityweekend.com.cn/beijing/listings/sports/climbing_hiking/has/touchstone-rock-climbing/

Hier ben ik een jaar of 5 geleden eens geweest en was wel de moeite, 't is wel buiten maar in die periode zal dat geen probleem zijn. Volgens een maat die er woont worden in het algemeen (lengte en boulderzalen) de routes zeer zelden vernieuwd. Je kan er ook op rots gaan klimmen in de buurt (1 uur bus + 1u minibus). Ik ga er binnen enkele weken een klimmeke doen. Er zou een hut zijn waar klimmers kunnen overnachten. De details moet ik ff navragen aan m'n maat, ik zal ze je doormailen. Grtz!

 

 

Duofu
un verre d'eau svp
2 posts

16-3-2011
00:59

 

klimzaal beijing

Ole climbing is nog steeds open, maar er zijn idd problemen met het veranderen van routes... tis de enige lengtezaal in peking... ze bevindt zich op baiziwanlu, 2e zijstraat rechts en dan rechtdoor tot aan de poort aan de rechterzijde, naast een lengte muur(tje) is er ook een boulderzaal(tje)... voor meer inlichtingen ook over buitenklimmen kan je mij bereiken op 0086 13439216558
Mvg, C

 

 

Invator
est-ce que j'ai droit à une bière ?
22 posts

18-3-2011
11:34

 

Bedankt voor de antwoorden! Hopelijk kunnen we tegen dan een keer naar de rotsen trekken!

 

 

Catsjit
le pendule, je ne fais que ça
106 posts

18-3-2011
22:18

www
 

Ik ben maar een toerist maar Duofu ziet een klimmeke wel zitten denk ik
Grtz!

 

 

Stijn
le pendule, je ne fais que ça
123 posts

19-3-2011
12:01

www
 

Hoi

ik zit die periode zelf waarschijnlijk een kleine week in Beijing, dus als je op zoek bent naar een klimpartner dan...

 

 

Stijn
le pendule, je ne fais que ça
123 posts

19-3-2011
12:01

www
 

Hoi

ik zit die periode zelf waarschijnlijk een kleine week in Beijing, dus als je op zoek bent naar een klimpartner dan...

 

 

Invator
est-ce que j'ai droit à une bière ?
22 posts

21-3-2011
11:01

 

Ik ga samen met mijn vriendin naar China, dus een klimpartner heb ik al. Maar je mag gerust een mailtje sturen als je in Beijing bent, hoe meer zielen...