Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

crash pad

Tim. 4 1296 20-3-2012 14:55  

Dernière réponse

Tim.
est-ce que j'ai droit à une bière ?
49 posts

18-3-2012
11:59

 

crash pad

Hej allemaal,

Ik wil misschien een crashpad kopen. Maar ik weet niet goed welke. Momenteel dacht ik een van onderstaande:

-Crashpad Mantle + Sit Start pad, Edelrid (179)
-Crashpad Domino Deluxe, Cassin (179)

Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze pads? Of andere voorstellen...

Groeten,
Tim

 

 

bart
est-ce que j'ai droit à une bière ?
32 posts

18-3-2012
14:08

 

.

ik ga maar om de 2 a 3 jaar naar fontainebleau en gebruik dan alleen een crashpad. Ik ga het telkens huren bij de K2, voor ne goeie prijs vind ik zelf. Tzal er natuurlijk vanaf hangen hoe dikwijls je ze gebruikt en of het voordeliger is of je er een koopt of huurt, zie website van ondermeer K2

 

 

Invator
est-ce que j'ai droit à une bière ?
22 posts

19-3-2012
12:09

 

Ik heb zelf de Domino, wel tevreden over!

Enige minpuntje is dat de twee linten om hem op uw rug te dragen redelijk snel loskomen (ze zitten vast met een haakje). Het is dus wel de bedoeling dat je die los kan maken, maar iedere keer als je de pad gebruikt, moet je ze meestal terug vast maken. 't Is maar een klein minpuntje natuurlijk.

Voor de rest, stevig materiaal, en vangt de schokken goed op! Waar kan je die trouwens krijgen voor 179 EUR? Is meestal een pak duurder.


 

 

Tim.
est-ce que j'ai droit à une bière ?
49 posts

20-3-2012
14:55

 

alle nl webshops ondertussen...
ben voor de edelrid gegaan. Had her en der gelezen dat de demping niet ideaal was in de domino omdat et 5lagen zijn en dus eigenlijk allemaal erg dunne laagjes...