Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

klimzalen west - vlaanderen

6 2258 9-11-2011 09:07  

Dernière réponse



posts

6-11-2011
15:50

 

klimzalen west - vlaanderen

in west - vlaanderen zijn er weinig klimzalen, dat is algemeen bekend. met dit bericht wil ik een nieuwe discussie openen over moeten er meer klimzalen komen in west - vlaanderen, en waar?

ikzelf moet bijna 40km rijden naar de dichtsbijzijnde klimzaal, en wanneer ik savonds nog snel een uur wil gaan klimmen ben ik makkelijk een uur kwijt om naar klimzaal te rijden

mvg Tom

 

 

Kurt D
le pendule, je ne fais que ça
62 posts

6-11-2011
18:03

 

Misschien een beetje een achterhaalde discussie... Voor zover ik weet is de nieuwe klimzaal in Brugge een feit. Alleen nog een beetje wachten tot ze klaar is (zie topic "klimzaal Brugge").
Met wat geduld worden we wat meer verwend in West-Vlaanderen. Vlakbij de deur Blueberry-Hill (voor mij althans), en voor wat afwisseling de klimzalen van Rijsel, Brugge en Gent op een aanvaardbare afstand.

 

 

Mees
est-ce que j'ai droit à une bière ?
39 posts

7-11-2011
16:29

www
 

Oostende

En eind 2012 - 2013 wordt de oude watertoren in Oostende verbouwd tot klimtoren...
Meer info op 23/11/11 in Ciné Rialto Oostende tijdens de filmavond 'Vertical Sailing Greenland'

En tijdens de zomermaanden kan er geklommen worden op 't strand in Westende...

 

 

Denis Hoste
fidèle client
222 posts

7-11-2011
16:31

www
 

Ik hoorde dat er een muur gaat komen aan Julien Saelens, Bloso in Brugge, geen idee of die er al staat; en ook in Beernem staat er nu een muur, al moet je daar komen klimmen in clubverband en kan je dus niet gewoon met twee afkomen...

De Blueberry Hill is inderdaad ver rijden als je meer van bij Brugge bent...

 

 

Denis Hoste
fidèle client
222 posts

7-11-2011
16:31

www
 

maar voorlopig is't inderdaad geen vetten wat klimzalen in w-vl betreft!

 

 

ET
un verre d'eau svp
16 posts

9-11-2011
09:07

 

Inderdaad, gene vette die klimzalen hier...
't Is dan wel 120 km enkele rit... Maar als rasechte gemotiveerde West-Vlaming kies ik er toch liever voor om naar Klimax te gaan Echter, minimum 4u klimmen - liefst 6u