Le vrai Café de Belclimb. Tout sur l'escalade...
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Nadri Test

Lanseloet 10 3086 2-2-2011 11:36  

Dernière réponse

Lanseloet
est-ce que j'ai droit à une bière ?
26 posts

30-1-2011
22:54

 

Nadri Test

Hallo,

Mount Coach heeft als toelatingsexamen o.a. de Nadri test.
Nu vroeg ik me af hoeveel je daar op hoort te scoren, als je wil slagen. Iemand een idee?

Bedankt!

 

 

Stijn
le pendule, je ne fais que ça
123 posts

31-1-2011
00:22

www
 

aangezien er maar 8 plaatsen zijn: beter dan de 9e

 

 

climbbeast
fidèle client
246 posts
No Pain No Gain

31-1-2011
09:17

 

hoe hoger hoe beter... Dacht dat volgens het boek alpine rotsklimme van koen, dat als je 200 punte scoord je alle beklimmingen in die boek aankunt...

Ik scoorde 519

No Pain No Gain

 

 

Tim.
est-ce que j'ai droit à une bière ?
49 posts

31-1-2011
09:22

 

Officieel zou het 200 zijn, maar vanwege de hoge opkomst denk ik dat het wel eerder >400 worden om een degelijke kans te maken.
Ik wacht in elk geval tot binnen 4jaar om er voor te gaan...

 

 

Denis Hoste
fidèle client
222 posts

31-1-2011
17:54

www
 


Je moet op de Nadri test inderdaad meer dan 200 punten scoren, dit is een fysieke deelnamevoorwaarde. Dat je beter moet scoren dan de negende is niet noodzakelijk, die mag misschien meer punten op de Nadri test halen maar als die ander niet slaagt voor de andere fysieke deelnameproef (wandeltest <6u, 30km, met 12kg en 1700hm dacht ik) of een indoorklimmer is die het vereiste outdoor palmares niet heeft sta je er alsnog beter voor.

Mount coach stelt het nodige cijfer van hun nadri test dus op 200.

 

 

Lanseloet
est-ce que j'ai droit à une bière ?
26 posts

31-1-2011
18:44

 

Hoeveel deelnemers worden er dan zo ongeveer verwacht?

 

 

Tim.
est-ce que j'ai droit à une bière ?
49 posts

1-2-2011
09:13

 

ik citeer een mail die ik heb gekregen van Sam Van Brempt:

"De toelatingsvoorwaarden voor Mount Coach zijn:

Leeftijd 18-24 (waarschijnlijk wordt deze leeftijd opgetrokken! )
Een motivatiebrief
Minimum 5c op Rots, dit op een veilige manier voorklimmend (basis knopen, touwhandeling, opbouw standplaats, rapel enz. zijn dus vereist)
Minimum 200 punten op de nadri test in de zaal Klimax.(zie onderaan)
Bouillion Vresse (een wandeling van 35km, 1500Hm) binnen 7u met rugzak van 12kg uitlopen.

De jongeren worden geselecteerd op basis van hun kunnen, interesse en hun omgang in de groep. Hoewel er een palmares over al je outdooractiviteiten wordt gevraagd is dit geen doorslaggevende factor. Iemand zonder alpiene ervaring krijgt de zelfde kansen als iemand die er al verschillende Alpiene stages heeft opzitten. Het is echter wel zo dat men met de betere verder gaat. Aangezien het Mount Coach project aan populariteit wint en er slechts 6 jongeren (heel misschien 8 ) mogen deelnemen raad ik je aan beter te presteren dan de bovenste minimum voorwaarden. ik denk aan 6b/6c op rots, Nadritest van 400a500, Bouillion Vresse rond 6u."

groeten

 

 

sans niveau
le pendule, je ne fais que ça
151 posts

1-2-2011
19:30

 

Ligt die leeftijdsgrens nu werkelijk tussen 18 en 24?

 

 

Denis Hoste
fidèle client
222 posts

1-2-2011
22:42

www
 

In Summit 2011 staat als leeftijdsgrens dat je in het jaarinterval '86 tot en met '93 moet geboren zijn.

 

 

Scham
est-ce que j'ai droit à une bière ?
28 posts

2-2-2011
12:11

 

Hier heb je nog wat info!

http://mountcoach.com/mount-coach-4/

voor meer vragen mail je best naar een van de volgende adressen:

Sanne.bosteels @ skynet.be
walter.dewancker @ klimenbergsportfederatie.be
mountcoachinfo @ yahoo.com
[moderator: spaties voor en na '@' geplaatst om spam naar die adressen te vermijden.]

Als je geïnteresseerd bent, laat u niet afschrikken door de cijfertjes en schrijf je zo snel mogelijk in! Proberen kan heus geen kwaad!

De eerste belangrijke data zijn!

12 Februari Nadri test
19-20 Februari uithoudings en klimtest