Quelque chose à vendre? Tu cherches du matos? Les demandes d'info trouvent leur place dans le Café!
Titre Posté par Réponses Vues Dernière réponse    

Gezocht: klimgrepen

Simon Vandenhaute 3 1441 19-8-2017 15:18  

Dernière réponse

Simon Vandenhaute
un verre d'eau svp
0 posts

14-8-2017
10:57

 

Gezocht: klimgrepen

Ik ben thuis een bouldermuur aan het bouwen maar ik heb nog grepen nodig. Als je grepen verkoopt of iemand kent die grepen verkoopt gelieve dan een berichtje achter te laten

 

 

Gerre
un verre d'eau svp
7 posts

14-8-2017
19:40

 

Ik heb thuis ook een boulderkot en weet hoe moeilijk het is om aan klimgrepen te komen. Nieuw zijn ze vaak niet te betalen en tweedehands vragen ze soms nog belachelijk veel geld.

Misschien eens gaan horen in een klimzaal. Vaak zitten ze daar met een overschot aan oude grepen die je tegen een voordelige prijs per kilo kan aanschaffen. Die grepen zijn soms wat afgeklommen maar misschien daarom ook wat moeilijker en dus meer interessant.

Bij klimwandshop kan je ook de set Club 3 kopen, dit is een redelijk voordelige set van 50 grepen tegen een betaalbare prijs. Vergeet echter niet dat de aangegeven prijs zonder btw is en dat er ook nog verzendkosten bijkomen.
Tripoint Holds biedt ook vrij voordelige sets aan. Het betreft een Tjechische firma maar ik heb hiermee al zeer goede ervaringen gehad.

Succes met de zoektocht!

 

 

tjoep
un verre d'eau svp
2 posts

19-8-2017
15:18

 

ga eens kijken in de biover in gent, daar liggen wat tweedehands grepen te koop